Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Jun 13, 2015 20:48:49 GMT
Jooh, olen kuullut noista, joillain eläimillä ihan uskomattomat kyvyt Jättiläismustekalakin satoja, vai jopa tuhansia? Mutta meidän akvaarion kalat ovat kyllä jotenkin sairaita, kun ne tekevät pentueen, ja sitten parissa päivässä kaikki katoaa, sitten viikko, ja sitten taas sama rumba uudestaan heheh Jep, meillä vieläkin enemmän, ja oli ihanaa vaikken ehtinytkään kauaa nauttia, kun lähdin ulos vasta puoli kuuden aikoihin illalla ;DDD Ja nyt ei sitten väsytä ollenkaan, voi mun päiviäni... Maalla on kyllä tosi kivaa, mutta välimatkat kaikkialle pitenee huomattavasti, eikä se kyllä ole aina kivaa... Vaikka mitäpä sitä ei kauniin maiseman vuoksi tekisi, itsekin unelmoinut muutosta jonnekin keski tai pohjoissuomeen, metsän keskelle xD heh Owwws, katselin tässä Trinity Bloodin kakkosDVD:n, ja olen siis kaikki muut nähnyt paitsi tämän kyseisen, ja pakko sanoa ett noh... Jos ikinä tekee mieli katsoa mahtavaa animea niin tämä on kyllä yksi lemppareistani, ja kuuluu TOP5:teen! Isaak varsinkin on aivan mahtava hahmo, tietysti <3 Toivoisin että vois cossata häntä joskus, tosin luulen etteivät vanhemmat oikein katsoisi sitä hyvällä, hahmolla kun on aina sikarintapainen suussa img1.ak.crunchyroll.com/i/spire3/b8d161c8dc89e3fc04d8f63c8c4aad5a1271275918_large.jpg (Toivottavasti linkki toimii...) Siis Isaak on Rosenkreutzin, Trinity Bloodin main-antagonistijärjestön velho ja tämmöne "saatananpalvoja", niin sanoakseni. Mutta silti niin ihana ah että <3 Synkkä ja söpis, tietysti. Eikä Dietrich kyllä häviä tälle yhtään! (taas ihan kauhea fanituskohtaus, oon liian otaku... xDDD) Kuvaa molemmista söpöliineistä joista en vaan voi saada tarpeekseni ja joiden fanituskohtaus alkaa heti, kun luen/katson/kuulen mitään Trinity Bloodista :DDDD s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/9a/05/a8/9a05a8258d9490962d3b06c534b85aa3.jpgDietrich siis on Rosenkreutzin ehkä paatunein jäsen, todella ilkeä ja sadistinen, mutta samalla myös "hellä" ja noh, sillä on hyvä sarkasmin taju Esther-parka... Ja taas miljoona sanaa joista te luultavasti ette tajua yhtään mitään eikä tää teitä kiinnostakaa... Okei moi xD Liikaa yövalvomisia mulla... Bhyih. Huomen yritän saada jotain aikaseks mun ropetuksien kaa, haluun ropettaa...
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Turinat
Jun 14, 2015 15:47:44 GMT
via mobile
Post by Fizdu on Jun 14, 2015 15:47:44 GMT
Vaikken olekaan kyseistä sarjaa seurannut niin uskon silti käsittäväni noitten hahmojen vetovoiman kuvistakin välittyy jo tietynlainen mahtipontisuus. Ja siitähän oli joskus teoriaakin, että kaikki ne piirteet, jotka ihmiset mieltää seksikkäiksi/vietteleviksi piirteiksi toisissaan, on juuri ne, mistä pahikset tunnetaan. Vinot hymyt, tietynlainen itsevarmuus jne... se on varsin mielenkiintoista ja selittää miksi pahikset saa aina taakseen niin kauhean fanilauman! Täälläkin oli Aikavänkyrän aikana ihan täydelliset säät. Kelpasi pyöräillä paikan päälle ja eväätkin sai syödä ulkona. Ja koko tapahtuma <3 ottaen huomioon kuinka pieni se oli ja vieläpä maksuton, niin tasoltaan se oli aivan huikea! Meni päivä nopeasti, esiintyjät olivat hyviä ja jälkeenpäin jäi paljon pohdittavaa. Edelleenkin mietin Itkevien enkelien alkuperää, josta esitettiin monta teoriaa, kuten että itkevät enkelit voisivat alun perin olla Ajanherrojen luoma ase dalekeja vastaan. Tai, enkelit voisivat itse olla ensimmäisiä ajanherroja, jotka ovat kajonneet aikapyörteeseen ja unohtaneet keitä ovat...näitä löytyy paljonkin ja jokaiselle teorialle on omat todisteensa. Onko teillä mielipiteitä/näkemyksiä tästä? Pääsenkin huomenna äidin kanssa korkeasaarelle reissuun kuvaamaan eläimiä ^^ ollaan yötä ja palaillaan joskus tiistai-illalla. Vastaan sulle Heta tosa loppuviikon puolella
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jun 14, 2015 20:29:14 GMT
Tuo on muuten varsin totta, pahikset tuntuvat vetoavan lähes poikkeuksetta aina suurempaan yleisöön. Tytöt (ja miksi eivät pojatkin) rakastuvat renttuihin - vai miten se meni? Itse olen tosin huomannut, että useinmiten pahikset ovat myös monimuotoisempia hahmoja ja ehkä siksi heistä on helpompi myös pitää. Hyvikset ja varsinkin tarinoiden päähenkilöt usein kuvataan liian puhtoisina ja sankarillisina henkilöinä jotka pelastavat päivän ja siksi yleisö saattaa kokea sellaiset myös varsin mielenkiinnottomiksi. Liian viattomasta hahmosta on vaikeaa saada otetta. Minä esimerkiksi olen Lion Kingistä ikuinen Scar-fani. Simbakin on toki sympaattinen, mutta kuten sanottua, liian yksiulotteinen hahmo sen suurempaan pitämiseen. Pakko tosin muuten mainita, että nuo Trinity Bloodin hahmojen kuvat ovat varsin mielenkiintoisia. Olen aina pitänyt mangoissa ja animeissa juurikin tuon tyyppisesti piirtojäljestä, joissa hahmoilla on kapeat kasvot ja pitkät raajat! Sellaiset piirteet tekevät hahmoista varsin mystisen näköisiä. Minäkin näin Facebookista muutaman Aikavänkyrä-päivän kuvan ja pakko sanoa, että nyt oikeasti kaduttaa se, että en osallistunut! Cosplay-asut olivat kaikilla niin ihania ja persoonallisia. Vaikeaa edes valita suosikkiakaan, kun monilla oli todella panostetun näköiset puvut. Mutta itkevät enkelit ja niiden alkuperä.... Tuo on itse asiassa todella mielenkiintoinen pohtimisen aihe! Selailin tässä hieman silmämääräisesti Tardis-Wikiä enkä löytänyt sieltäkään kunnollista vastausta ja nyt se alkoi minuakin häiritsemään. Kvantti-lukittuja kivipatsaita, jotka "vauvoina" voivat vielä kikattaa. Eli nuo omaavat vauvoina ainakin joitakin ihmismäisempiä piirteitä jotka sitten rapistuvat enkelin vanhetessa. Kuka ties ehkäpä itkevät enkelit ovat todella joskus olleet ajanherroja? Käsittääkseni enkelit saivat kuitenkin alkunsa aivan maailmankaikkeuden synnyn alussa, joten ne ovat ainakin yhtä vanhoja kuin ajanherrat. Eli mikäli itkevät enkelit ovatkin joskus olleet ihmismäisempiä, eivät ne ainakaan ole olleet puhtaita ihmisiä, sillä laji on ihmiskuntaa vanhempi. Mikä muu kuitenkaan voisi olla ihmismäinen ja yhtä vanha kuin ajanherrat? Käsittääkseni itkevät enkelit luokitellaan kuitenkin humanoideiksi. Minä olen tosin aina käsittänyt itkevät enkelit nykyisessä muodossaan ruumiittomiksi, jonain aaveen/energian tapaisiksi olennoiksi jotka vain valtaavat patsaita liikkumiskyvyn ja ravinnon saamisen vuoksi. Vähän samallalailla kuin dalekeilla on oma metallikuorensa. Ehkäpä itkevät enkelit ovatkin aikoinaan omistaneet myös ihmismäisemmänkin muodon - kuka ties ajaherroinakin - mutta aika olisi muuttanut nuo lopulta ruumiittomaksi energiaksi sillä yksikään ruumis ei voi olla ikuinen. Ja mikäli itkevät enkelit todella olisivat eksyneet aikapyörteeseen ennen muutostaan, olisi näille kaiketi tapahtunut jotain mikä olisi lopulta tappanut ruumiin, mutta energia olisi säilynyt - ehkä juuri aikapyörteen ansiosta. Koska energia tarvitsisi kuitenkin jonkin fyysisen objektiivin, joka mahdollistaisi liikkumisen ja koskemisen, niin ehkäpä kivisistä patsaista muodostuikin ajansaatossa itkevien enkeleiden työkalu, jolla syödä muiden aikaenergiaa jotta itse säilyisi hengissä. Edes pelkkänä energiana sillä kivi ei vanhene ajansaatossakaan. Hurjan mielenkiintoinen aihe, joka kyllä vaatii lisämiettimistä! Nyt jos joka tapauksessa itse painelisi kohta puoliin nukkumaan. Tuntuu, että tähän aikaan ei hirveästi ajatus tahdo enää kulkea. Toivottavasti saitte edes jotain selkoa tuosta Itkevä enkeli-teoriastani. Mutta tosiaan, peleihin vastaamisissa ei ole kiire. Minä kyllä odotan. ^^
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jun 20, 2015 12:12:21 GMT
Paljon upeita pukuja oli mutta tää nousi suosikiksi lähinnä sen takia, miten se yllätti ja jäi mieleen (ja on niin taidokkaasti toteutettu!). Pelkäsin noita jo kyseisessä jaksossa, ja sitten ku tollanen kävelee täysin odottamatta vastaan, niin se tunne on jotain.... Hrrh. Tuli sellanen puolen sekunnin aito pakoreaktio. Enkeleitten pitäminen ruumiittomina vastaisi kätevästi siihen kysymykseen, miltä ne näyttää sillon kun kukaan ei niitä katso. Koska en usko että ne näyttää patsailta silloinkin, on mahdollista, että niillä on jokin fyysinen olomuoto jota ketään ei tiedä, tai kenties ne näyttää samanlaisilta kuin patsainakin, ilman kivettymistä tosin. Mutta helpoin ja kenties miellyttävinkin teoria voisikin olla just toi et ei oo ruumista ollenkaan, vaan pelkkä henki, mikä katsottaessa kivettyy. Monimutkanen muodonmuutos fyysisestä olomuodosta toiseen tuntuu ainakin vähän hankalalta, vaikka mahdolliselta. Tai sitten voi olla tosiaan noin että ne henget pysyy samanlaisina ja vain valtaa patsaita käyttöönsä, ettei muodonmuutosta tapahdu (saattaa olla vaan mun pakkomielle että olomuodon täytyy vaihtua johonkin!). Että kun tähän saisi Moffatilta vastauksia Muuten jää vielä niin pahasti vaivaamaan. Hyvää juhannusta vielä kaikille! :3 Toivottavasti mennyt mukavasti ja turvallisesti kaikilla. Melkeen tekisi mieli olla kuuntelematta uutisia aina juhannuksen jälkeen kun tiedotetaan joka kerta kuinka monta milloinkin on hukkunut. Joka vuosi toivoo että se luku pysyisi nollassa, mutta ei se vaan koskaan pysy...
|
|
Kreivi
(Junior Member)
|
Post by Kreivi on Jun 20, 2015 18:41:38 GMT
Hyvee Juhannusta! Saunoin tänään 3 tuntia, mikä altisti pienelle nestehukalle, mutta hukkumiselta ainakin säästyin Itkevistä enkeleistä mietin, että kun ne kuitenkin on universaali laji,m niin miten ne pääsee kulkemaan kaikkialle, ja koska mikä tahansa patsas voi olla enkeli, ja Vapauden patsas kuitenkin rakennettiin ihmisten toimesta(näin ollen tullen enkeliksi myöhemmin), sanoisin, että Enkelit ovat jonkinlaisia puhdasta energiaa olevia sieluja, jotka voivat kerran ottaa valtaansa patsaan, mutta eivät enää sen jälkeen lähteä siitä. Ja onhan DWssä ennenkin ollut erisorttisia riivaajia Cassandrasta niihin Charles dickensin jouluhenkiin ekalla kaudella. Muuten, multa on tulossa hahmoksi Walkerin rämäpää poika, Susilapsi, joka pitäisi jossain välissä pelastaa area 51:stä. Onko vaapaaehtoisia?
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jun 21, 2015 12:19:49 GMT
Joo, kyllä nuo itkevät enkelit nyt vaativat hieman lisäinfoa. Sen verran mielenkiintoinen aihe. Moffat saisi luvan kertoa niistä enemmänkin, me suomalaisfanit vaadimme... x) Sinällään muutenkin olisi huisin kiva saada tietää monienkin DW-universumin olennoista paremminkin jotain, sillä monet mielenkiintoiset lajit tuppaavat jäämään monissakin jaksoissa hieman pintapuolisiksi ja niihin olisi kiva perehtyä paremminkin! Kuten vaikka kolmoskauden "The Shakespeare Code"-jakson noidista... Mä olen jo pitkään miettinyt, että mitä niille ylipäätään edes tapahtui, kun ne tuntui muutenkin jäävän todella ”hämäriksi” hahmoiksi. Mutta tosiaan, juhannus tuli ja meni. Toivottavasti teillä kaikilla oli hauskaa! Me itse ei käyty oikeastaan missään lähinnä huonon ja sateisen sään vuoksi, vaan oltiin lähinnä kotona. Vähän erilaisempi juhannus siis täällä päin, kun yleensä ollaan vähintäänkin grillattu, mutta ei missään nimessä ollut mitenkään huono. Toivoin tosin, että olisin itsekin päässyt saunomaan. En ole käynyt saunassa ties kuinka pitkään aikaan, kun meillä täällä ei ole siihen mahdollisuutta. Asumme paritalossa ja entiset asukkaat olivat kaiketi yrittäneet rakentaa kellarin pesutiloihin saunaa, mutta maanpinnan olisi kuulemma pitänyt olla matalammalla jotta se olisi onnistunut. Tylsää. Minä voin muuten tarjoilla Kreivi omia hahmojani pelastusoperaatioihin! Tohtorista nyt saa pelastajan hahmolle kuin hahmolle, mutta toinen hyvä vaihtoehto voisi olla myös Ilmeniittien kapteenini, Michael. Pistele vaikka YV:tä jos kiinnostuit! Mahtavaa saada tänne taas uusia hahmoja. <3
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jun 23, 2015 12:56:54 GMT
Pelastusoperaatiot ois ihan mahtavuutta, mutta ei taida olla yhtään siihen liikenevää hahmoa. Seuraan kyllä mielenkiinnolla vierestä! Tunnen tuon saunattoman tuskan! Ei mullakaan mahdollisuuksia saunaan muuta kuin vanhempien luona tai mökillä. Sitten sitä osaakin arvostaa enemmän kun pääsee Tä on taas jotain moukan tuuria. Piti tänään mennä kirjastoon, mut katoin aamulla säätiedotusta ja luvattiin vettä niin päätin jättää menemättä kun pyörän kanssa ois kuitenkin ollut liikkeellä. Mitään oo satanu ni hyvin oisin voinu polkasta
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jun 24, 2015 12:24:55 GMT
Haha, tuo on niin tyypillistä. Mulla itsellänikin on käynyt noin monesti. Koskaan ei saisi katsoa säätiedotuksia tai ainakaan luottaa niihin liikaa. Täälläkin on jo useampi päivä ollut taas vaihteeksi sateista. Tosi ikävää, kun kunnollista kesää ei ole tullut vieläkään vaikka mennään jo kesäkuun loppua. Missä viipyy aurinko. Unohdinkin tässä taannoin teille kertoa, että minä päätinkin hakea kouluun! Kuva-artesaaniksi. Tässä onkin nyt viime aikoina uurastettu tuskan hiki otsalla ennakkotehtävien parissa ja huomenna olisikin sitten haastattelu. Hui. Jännittää ihan mielettömästi. Vaikka alalla onkin vaikeaa työllistyä, niin se on kuitenkin sellainen joka on kiinnostanut minua jo pitkään. Olisin aivan huisia päästäkin siksi edes opiskelemaan sitä josta itse pitää. Saa nähdä nyt kuitenkin miten menee. Siinä oli yhtenä ennakkotehtävänä maalaaminen, ja pakko tunnustaa, että en ole maalannut ties kuinka pitkään aikaan. Hieman tuntui olevan taidot ruosteessa, mutta mutta... se ei pelaa joka pelkää.
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jun 25, 2015 6:12:40 GMT
Vautsi, kuinka hieno uutinen! Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että saisit paikan Se on kyllä äärimmäisen tärkeää että saa tehdä sitä mistä aidosti tykkää. Ihan mahtavaa, jos sulla nyt tärppää! Tai mitään jos, eiköhän me olla samaa mieltä että sen täytyy olla kun Mihkä suuntaan aiot suuntautua? Kuva-artesaanikin on niin laaja tutkintonimike ettei uskoisikaan. Tuntuu jotenkin niin väärältä ku mun tuttava, ketä on kävi ihan virallisen taidekoulun ja aikoo elättää itsensä oikeana taidemaalarina, "alennetaan" saman nimikkeen alle munkaltasen tavallisen graafikon kanssa. Tai onhan kaikki taidetta omalla tavallaan ja vaatii luovuutta ja kehittynyttä silmää asioille, mutta nyt esimerkkinä nää taidemaalarit ja graafikot painii ihan eri sarjassa. Kuvitellaan, että maalarilta erehdyttäisiin tutkintonimikkeen turvin pyytämään yksinkertaista sanomalehtimainosta - ei varmaan kovin mieltä ylentävää. Tai graafikolta seinämaalausta - saattaa onnistua, alalle hakee myös erittäin hyviä maalaajia, mutta sen verran riskipeliä (piirtotaito kun ei graafikoille ole mikään edellytys) että maalarit taitais oletettavasti paremmin Ja samaan nimikkeeseen menee vielä valokuvaajatkin... Mutta mihin suuntaudutkin niin hienoa ja antoisaa ammattia olet harkitsemassa ^^ Työllisyys tosiaan voi olla miinuspuoli, mutta taidon ja sitäkin enemmän oikean asenteen kanssa pärjää kyllä Haitko myös sinne fysioterapian puolelle vai syrjäyttikö tää haave sen?
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jun 25, 2015 11:30:32 GMT
Tuota muuten itsekin ihmettelin, kun kouluun hain, että minkä vuoksi niin monet eri linjaukset on juurikin tämän yhden ja saman ammattinimikkeen alla. Toki ovathan ne kaikki kuvallista itseilmaisua mutta silti.... Esimerkiksi valokuvaajan tekninen osaaminenhan on täysin erilaisempaa kuin vaikkapa juuri taidemaalarin. Nehän ovat täysin eri asioita ja taiteenaloja, vaikka toki visuaalista silmäähän molemmat vaativatkin. Joka tapauksessa itseäni eniten kiehtoisi juurikin se maalaus, sillä vaikka itselläni olikin lievä tauko maalauksessa takana, huomasin kuitenkin jälleen kuinka paljon pidänkään siitä hommasta. ^^ Vaikka en kouluun pääsisikään, niin tulen varmasti jatkossakin maalailemaan jälleen ahkerammin. Ostin jopa uudet akryylivärit ja mielessä olisikin maalata A3 kokoinen Tardis-taulu ihan vain omaksi iloksi. Todennäköisesti tulenkin aloittamaan sen viikonlopun aikana, kunhan olen saanut haudottua tarpeeksi pitkään visiota päässäni. Mietin mustaa taustaa ja Tardisin ääriviivat valkoisella mutta katsotaan mihin päädyn. Maalauksissa oon niin hirveän huono suunnittelemaan ennalta, sillä pidän visioimisesta todella paljon. Ideat saattaa muuttua ihan kesken tekemisen eikä lopputuloksesta siksi koskaan tiedä. Fysioterapian unelmat päätin joka tapauksessa haudata lopullisesti, enkä edes hakenut sinne, vaikka se vähän nyt mieltä kaihertaakin. Sinne on vain niin vaikeaa päästä, ja mitä luultavammin en olisi sinne edes päässyt muiden hakijoiden joukossa, eli parempi vain tyytyä pelkästään ihailemaan niin hienoa alaa sivummalta. Vaikka toisaalta, mistä sitä tietää jos joskus sinne tulevaisuudessa hakeekin! Eihän sitä ole koskaan liian vanha opiskelemaan. Hihhih, pakko muuten sanoa, että oon ihan haltioissani tuosta uudesta hahmostasi, Ramista. Se on ihan huippu. Tekisi melkeinpä itsekin mieli tehdä slitheen, mutta mitä luultavammin taitaa olla järkevintä keskittyä nyt vain tähän nykyiseen hahmokaartiin. Nämäkin mahdollistavat jo niin moniin eri suunnitelmiin ja inspiraatio kukkii todella voimakkaasti jokaista kohti. Tosin vaadin, että jossain välissä meidän pitää ottaa peliä Ramin ja jonkun hahmoni kanssa!
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jun 27, 2015 9:43:08 GMT
Laita ihmeessä näytille sitten kun saat valmiksi, varmasti upea taulu tulossa Mäkin yritän herätellä pikkuhiljaa piirustusharrastusta henkiin... Omaatuntoa pistelee kun tuo Sheilan kuva on viimisin kunnon työ mitä viimeaikoina oon tehny. Nyt aattelin yrittää jos tekisin äidille lahjaksi kuvan tuon edesmenneestä koirasta... Vaikka fanartit kiehtoo myös. Whon aiheita on kans niin kivaa piirtää Rakastin edellisjouluna maalata Who-aiheisia joulukortteja siihen faceryhmän kortinvaihtoon. Täytynee katsoa jos tänä vuonna olis taas aikaa sille ^^ Ja muutamalle taulupohjallekin pitäs keksiä jotain käyttöä. Lojuneet jo pari vuotta kaapissa käyttämättöminä... Ja mullakin ois joululta uudet akryylit vielä aavaamattomana. Mulla kuivu kaikki entiset maalit siihen ku ne tuubien korkit väänty käytössä eikä suostunu sit enää pysyy paikoillaa D: Tie miksi ne oli niin huonolaatusia, vaikka ihan hellästi niitä kohteli.. Voi kiitos Ootan kyllä itekkin Ramin kanssa pelaamista. Mutta nyt oli kyl kans niin hieno päivitys Tuntuu et tää peli kehittyy koko ajan vaan lisää ja mahdollisuuksia löytyy joka suuntaan. Ihan mahtavaa <3 Vaikka nuo ryhmät olikin jo entuudestaan (häpeäkseni tosin myönnän että noi kaks viimeisintä tuli mulle uusina...Ilmesesti en oo aina selannut foorumia tarpeeksi tarkkaan) niin nyt tulee nettisivuja lukiessa kauheen inspiroitunut fiilis Just sellanen et tähän peliin on panostettu ja että siitä saa kauheesti irti.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jun 28, 2015 10:47:08 GMT
Kiitoksia, mukava kuulla, että päivitys oli mieleinen. Mä itse pidän valtavan tärkeänä sitä, että pelejä kehitetään jatkuvasti eteenpäin eikä jumituta paikoilleen. Varsinkin TASista on tullut itselleni erityisen tärkeä paikka ja sen vuoksi haluankin kehittää peliä myös mahdollisimman liittyjä- ja pelaajaystävälliseksi, sekä tuoda tietenkin myös pelialustan mahdollisuudet mahdollisimman hyvin esille sillä mahdollisuuksiahan Who-maailma on pullollaan! Tulen tosin varmasti vielä näinä päivinä jatkamaankin pääsivujen kehittämistä. Olen mietiskellyt, että mitä luultavammin fiksuinta olisi tehdä pieni infopaketti myös palialustan universumistakin, siis avaruudesta mutta myöskin britanniasta ja muista Maapallon alueista. Niistä voisi koota esimerkiksi pieniä faktoja ja seikkoja joita pelaajat voisivat hyödyntää myös mahdollisesti itse peleissäkin. Aah, pakko sanoa, että on vähintäänkin mahtavaa, kuinka tänään on ollut pitkästä aikaa oikeasti kesäinen sää. Sieltä se kesä taitaa pikku hiljaa tulla vaikka alku näyttikin tosi huonolta ja sateiselta. Söinkin tänään sen kunniaksi kesän ensimmäiset herneet ja mansikat. Omnom. <3
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jun 29, 2015 6:59:00 GMT
Jees, hyvältä kuulostaa! Mäkin niin nautin eilisestä ilmasta ja siitä, kun sai olla mukana puunkaatohommissa. Joskus fyysiselle työlle ja muiden auttamiselle ei löydy sen parempaa korviketta! Nyt tosin tuntuu lihaksissa eilinen työnteko Ja rotatkin saa oman osansa hauskuudesta, aateltiin yrittää kaivertaa yhdestä isommasta puupölkystä heille piilopaikka ^^ Muutenkin oon tykänny raahata heille kaikkea luonnonmukasta jyrsittävää häkkiin nyt kun ilmat on ollu sellasia ettei oo heiän kanssa vielä uskaltanu mennä ulos. Joskos ennusteiden mukaan lämpötilan pitäs tässä muutaman päivän vaan nousta niin ehkä uskaltaa käyttää sitten heitäkin
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jun 29, 2015 20:00:43 GMT
Joo, kunnon lämpöaaltojahan se lupasikin. Mekin ollaan nyt parina kertana jo ulkoilutettu valjaissa kissoja. Varsinkin tuo nuorimmainen on todella innokas ulkoilija, ihan jopa rasittavuuteen asti. Meidän 16 vuotias mummeli taas mennä lyllertää omaa tahtiinsa, mutta viihtyy parhaiten sisällä. Ei välitä sotkea arvon silkkitassujaan ulkosalla. Suunnitelmissa tosin on ollut, että rakennettaisiin ihan kunnollinen ulkotarha niille, jonne ne vois mennä esimerkiksi ikkunan kautta mielensä mukaan. Mä itse oon tänään ollut varsin tehokas. Sain viimein aikaiseksi käydä kaikki tavarat ja turhat romppeet läpi ja heitin vaan kylmästi kaiken ylimääräisen pois. Kummasti alkoi asunnossakin olemaan jälleen tilaa enemmän. Sama pitäisi jaksaa tehdä myös vaatteille. Niidenkin suhteen olen kauhea hamsteri, ja todella huono heittämään mitään pois, kun aina ajattelee että jos jotain tarvitsee jne.
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Turinat
Jul 1, 2015 15:26:35 GMT
via mobile
Post by Fizdu on Jul 1, 2015 15:26:35 GMT
Tulisitko tännekin kilttinä ihmisenä touhuumaan? mullakin on liiallista taipumusta hamstraamiseen. Kaverikin valitti kerran mun turhamaisuutta, ku mun oli pakko säästää puolittaista talouspaperinpalaa sillä syyllä, että sitäkin voi todennäkösesti käyttää vielä jonkun pienen sotkun siivoomiseen. Liian moni tavara säästyy tolla syyllä et sit jos heittää pois ni kuitenki tarvii heti kun sitä ei enää ole... ja tiettyihin asioihin kertyy tunnearvoa, vaikkei käyttöä olisikaan. Tässä tilanteessa se ulkopuolinen silmä olisikin tarpeen sanomaan mitä oikeasti tarvii ja mitä ei Nyttei kannatakaan tuhlata näitä kesäpäiviä, kun kuulemma ensi viikolla alkaa sateet taas. Sinne mereen kyl haluan vielä, ehkä jos viikonloppu kerkiäis...jollei uimaan niin ainakin kuvaamaan lokkeja. Omalla tavallaan nekin on uljaita lintuja, vaikka monien vihamiehiin kuuluukin
|
|