Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jul 2, 2015 11:19:29 GMT
Mulla tavaroiden ja vaatteiden kanssa on just se, kun niitä ei vaan voi vastustaa. Maailmassa on liikaa kaikkea ihanaa ja kaunista, jotka nyt on vaan pakko saada ja lopputuloksena sitä löytyykin sitten kaikenmaailman turhaa roinaa asunnosta joilla ei tee yhtään mitään. Mä itse asetin itselleni tavoitteeksi kuitenkin nyt sen, että en ota enää mitään ylimääräisiä, käyttötarkoituksettomia esineitä itselleni. Esimerkiksi nyt vaikka ne koriste-esineet, harvensin niitä roimalla kädellä ja pyrinkin pitämään ne nyt minimissään. Vielä pitäisi käydä kellarikin läpi. Meillä on koko asunnon mittainen maakellari, joka on käytännössä kokonaan täynnä ja pakko sanoa, että pelkkä ajatuskin sen läpikäymisestä saa lähinnä vain päänsäryn aikaiseksi. Siinä on oikeasti HOMMAA. Noh, jos sitä pikku hiljaa alkaisi harventamaan, niin olisin tyytyväinen. Mäkin tykkään kuvailla eläimiä ja oonkin opetellut säännöllisen epäsäännöllisesti valokuvausta nyt muutaman vuoden ajan. Oon yleensä ollut suht aktiivinen valokuvailija, mutta nyt viime aikoina olen ollut sen suhteen vähän laiskemmalla tuulella. Jotenkin tuntuu, että kesä on pitänyt todella kiireisenä eikä aikaa valokuvaukselle ole nyt vain ollut. Tykkään tosin enimmikseen kuvailla lähinnä noita omia koiria ja haaveissa oliskin ostaa parempi objektiivi joskus. Nyt käytössä on vaan ihan Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM. Kyllähän silläkin toki pärjää, mutta toisaalta parempi laatuinen on aina parempi laatuinen. Moniko aikoo/on käynyt jo katsomassa tuon uusimman Terminatorin leffateatterissa? Itse olen suunnitellut, että viikonloppuna kävisi sen vilkaisemassa. Aluksi ajattelin, että odottaisin siihen asti, kunnes se ilmestyy joskus tulevaisuudessa Netflixiin, mutta toisaalta olen liian utelias sen suhteen. Haluan nähdä, miltä näyttää Matt Smith ja Schwarzenegger yhdessä!
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jul 5, 2015 16:25:58 GMT
Mäkin haaveilen kunnon kamerasta! Joudun normaalitilanteissa tyytymään ihan kännykkäkameraan, mut tä kesä on ollu kulta-aikaa ku oon runsain mitoin saanut käyttää isän canonia ja objektiiveja <3 Saan sen muutenkin joskus pariksi viikoksi kerrallaan lainaan ihan sillä tekosyyllä et tarviin sitä mahollisesti opiskeluissa kehittymistä varten, ja muutenkin kun tykkään tota luontokuvausta harjoittaa niin isi haluu sitäkin tukea. Tavallaan on meiän yhtenen harrastus Täytyy vaan säästää et ois joskus varaa ostaa ihan omakin kamera. Harmi vaan et ne halvimmatkin on jo niin kalliita vehkeitä ettei niihin ihan muutaman kuukauden tuotoilla säästä :/ Mut kuvauksesta puheenollen, pelkällä kännykamerallakin kuvaaminen voi olla aika koukuttavaa Sorruin vasta tän kevään/kesän puolella liittymään instagramiin ja nyt mä oon ihan ihastunu siihen miten kauniilla tavalla siellä voi jakaa kokemuksiaan. Mä taidan luottaa siihen et nään jotain kautta ees kuvia tosta parivaljakosta. En tohdi mennä kattoo uusinta Terminaattoria vielä kun en oo kaikkia aiempia osiakaan nähnyt Jos ne saisi ensin katsottua läpi niin sitten voisi turvallisesti kaiken taustatiedon turvin katsoa uusimmankin. Mutta epäilemättä ainakin trailerien mukaan taitaa olla hieno leffa kyseessä ^^ Halusin jakaa tän tänne, mikäli piristäisi muidenkin päivää Pojat pääs ny eilen ekaa kertaa ulkoilemaan ja nauttivat kovin <3
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Turinat
Jul 5, 2015 18:00:40 GMT
via mobile
Post by Javert on Jul 5, 2015 18:00:40 GMT
Itse olen ollut viimeisimmät kaksi viikkoa Englannissa, Oxfordissa kielikurssilla, ja vielä olisi viikko edessä! Täällä on ohjelmaa aamusta iltaan - kahdeksasta ilta kymmeneen joten voitte arvata kuinka väsynyt olen, ja kuinka vähän vapaa-aikaa meillä on Kun bussimatkoihinkin menee se puolitoista tuntia x'D Tänään kävimme Stratfordissa ja Warwickissa. Stratfordin mainitsen lähinnä siksi, että oli yllätys että sellaisesta tuppukylästä löytyy, mitäpä muutakaan, kuin DW-kauppa! Ja ihmisenkokoinen Dalek ikkunahyllyllä! OMG! Oli tietysti pakko ostaa 3D-taulu, jota on kuulemma vain tietty määrä, olikos se tuhat, valmistettu <3 Joten se onkin kunnon keräilijän ihastus, pääsee koristamaan tätä fandom-palatsiani sitten kotona Muuten on kyllä ollut varsin kiva matka. Ollaan käyty Lontoossa kaksi kertaa, ja erityisesti Bathin kaupungin kauneus ja ikivanha roomalainen kylpylä jäivät mieleeni. Sain myös maistaa vettä, mutta siinä oli liikaa rautaa mun makuuni Jos koskaan on mahdollisuus käydä Bathissa, käykää ihmeessä! Se oli kyllä sen arvoista, vaikka matkoihin meni pidempään kuin Lontooseen, jonne on noin kahden tunnin ajomatka. Olen myös löytänyt uuden pahis-ihastuksen itselleni: V for Vendetta <3 V on aivan mahtava hahmo, mutta sitä vain ihmettelen miten hän kestää Eveytä, itkupilleistä kun en ole koskaan oikeastaan välittänyt. Odotan myös hyvin paljon keskiviikkoa - silloin serkkuni, joka opiskelee Exeterissä ja on työhaastattelussa Lontoossa, tulee tänne Oxfordiin minua moikkaamaan! Hän ei ole koskaan täällä ollut, ja odotan innolla että pääsemme Costaan kahvipullille, ja näyttämään hänelle Oxford Castle Unlockedin, joka on toiminut vankilana 1970-luvulle asti, ja tuhatvuotisen historiansa alkutaipaleella sotilastukikohtana, linnoituksena. Olen myös saanut paljon ystäviä, harmikseni tosin suurimmaksi osaksi vain suomalaisista. Italialaisia en ymmärrä, mutta mukava yllätys on että ruotsalaiset tervehtivät minua kuin yhtenä omistaan, ja juttelevat. Yksi jopa kutsui luxus-paatilleen kesän viettoon! Se on kuulemma hieno kuuden makuuhuoneeen paatti, jossa on keittiö, vessa ja kaikki, ja kuulemma voisi seilata vaikka Välimerelle asti taikka maan ympäri, mutta tällä hetkellä käyneet vain Tanskassa Ruotsista. Mitä tuhalusta, ja yritänkin saada heitä purjehtimaan kauemmas, ja ottamaan minut mukaansa, mikä voi olla hieman huono idea sillä voin erittäin helposti pahoin, ja merenkäynti jopa Silja Linessä on joskus liikaa minulle Mutta toivotaan että loppumatka menee yhtä hyvin kuin alkanutkin, ja yritän kirjoittaa tänne uudestaan ennen lauantaita
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jul 6, 2015 9:12:33 GMT
Voi mikä ihana parivaljakko, Fizdu. <3 Ilmeistä oikein näkee, että toiset nauttii sydämensä kyllyydestä. Oma äitini hommasi tässä vähän aika sitten leijonaharraskanin ja sillekin pitäisi hommata jokin aitaus tai valjaat jotta sekin pääsisi nauttimaan kesästä. Sekin on aika vekkuli otus, vaikka yleensä en pupuista liiemmin välitäkään. Itsekin oon tosin suunnitellut, että liittyisin instagramiin koska mulla on yleensä todella paljon kuvia joita haluun "julkaista", mutta vielä toistaiseksi oma ylpeyteni ei ole antanut sen paikan suhteen periksi. Vielä siis toistaiseksi Facebook-kaverit kärsiköön kuvasaasteestani. Tänään olisikin tarkoitus lähteä pienen tauon jälkeen taas kuvailemaan, aurinko paistaa niin kauniisti ja ulkona on sopiva sää. Vapaapäivää ei viitsi sisälläkään kökkiessä tuhlata. Javert, reissusi kuulostaa kyllä niin mahtavalta. Kunpa itsekin pääsisi. Varsinkin Lontoo on kyllä sellainen paikka jonne on vielä joskus pakko päästä. Se kaupunki ja muutenkin brittiläinen kulttuuri on vain pakko kokea. Tässä tosin onkin ollut suunnitelmissa, että viimeistään ensi vuonna suuntaan nokkani jonnekin päin ulkomaita lomalle. Viime kunnon reissusta on ihan liikaa aikaa. Englanti olisikin siksi yksi potentiaalinen paikka. Tai sitten Kreikka, joka myös aikoinaan vei sydämen mennessään. Rakastan kreikkalaista ruokaa, musiikkia ja tunnelmaa. Sellaista ei vaan koe missään muualla.
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jul 6, 2015 14:44:09 GMT
Ihanaa kuulla kuulumisia, Javert! Oonkin jo useampaan otteeseen miettinyt miten siellä reissulla mahtaa mennä. Tekee oikeen superilosen olon kuulla jotain noin hienoa ^^ Se ilo tarttuu sieltä tännekin, joten nauti ja jaa ihmeessä noita kokemuksia myöhemminkin jos jaksat ja kerkeät! Varmasti rankkaa mutta ehdottomasti kokemisen arvoista :3 Täältä löytyy muuten kans yks tollanen 3D-taulu >:3 Mhuhah. Kaks siis ainakin (pian) Suomessa, ois kiinnostavaa nähä tilastotietoa missä ne muut vähän vajaa tuhat on... Veli ja isi lähti meiän perheestä viime viikonloppuna Kreikkaan. Nyt vaan jännätään tota Kreikan tilannetta, että miten turistikaan siellä selviää kun koko maan tilanne on niin epävakaa... Mut ovat sentään pikkusaarella, mitkä on kuulemma suht itsenäisiä mantereeseen verrattuna et pärjäävät omillaan. Toistaseks ovat nauttineet lomasta (ja onneksi niin!) ja uskon et nauttivat loppuajankin. Eiköhän Kreikkakin ennen pitkään vaikeuksistaan selviä, keinolla tai toisella. Ajatellaan ainakin positiivisesti On se kulttuuriltaan kyllä hieno maa, mä oon ihasunut siihen arkkitehtuuriin ja luontoon mitä siellä on. Ja salaatteihin totta kai! Mut toisaalta en viihdy kovin pitkään niin kuumassa ilmastossa, et sen puoleen mua vetää tällä hetkellä eniten puoleensa britannia yleisesti Muutenkin ois hienoa matkustella ympäri maailmaa elämänsä aikana ja nähdä mitä se elämä on eri puolilla maailmaa. Havahtuis hieman paremmin tähän todellisuuteen ja siihen mitä elämä oikeesti on, kun arjen keskellä pyöriessään unohtaa niin herkästi sen, ettei kaikkialla ole asiat samalla tavalla tai yhtä hyvin. Tai muistaisi ylipäätään sen valintojen mahdollisuuden, mikä jokaisella joka hetki on! Apua, pitäskö nyt alkaa etsiä jotain isompaa avatar-kuvaa tohon viereen Aika siistiltä näyttää.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jul 7, 2015 8:18:37 GMT
Mullekin kelpaisi uusi DW-taulu! Itselläni ei ole muuta kuin vain tuo Canvas-taulu, joka onkin olohuoneen keskipisteenä. Siihen viereen voisi mahtua joku toinenkin. Kreikan tilanne on kyllä aika ongelmallinen ja se on jatkunut jo pitkään. Maan velkakriisit ovat kyllä aikalailla surullinen esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun hallitus tekee huonoja ratkaisuja ja maan omat kansalaiset joutuvat niistä sen suurimman hinnan maksamaan. Toivoa kuitenkin sopii, että Kreikkakin pääsisi ahdingostaan. Luulen tosin, että Kreikkakin selviytyisi ongelmistaan paremmin, mikäli tämä todella lähtisi EU:sta. Ja hei, ottakaa ihmeessä nuo Hover kuvat käyttöön! Mun mielestä noi on vähään aikaan yksi siisteimmistä asioista, mitä foorumille pystyy tuomaan. Kuvien koostakaan ei tarvitse juurikaan välittää, sillä foorumi pienentää kuvat automaattisesti oikeaan kokoon. Olen noista varsin innoissani.
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jul 9, 2015 14:05:26 GMT
Kamalaa kun oli vaikeaa löytää jotain täydellisesti sopivaa Omaan silmään siis. Koittaa vaikka kuinka paljon upeita kuvia mut sit jää aina miettimään et hmm, jotain täs viel on ettei tunnu täs tilantees sopivalt, tai sit haluu kuitenki eri väristä tai muotosta jotain muuta yhtä tyhmää ylinirsoa käytöstä...Menkööt tää nyt ainakin toistaseksi. Mut kamala kun Whosta löytyy niin paljon noita upeita sitaatteja. Vois kenties joskus inspiroituu tekee itekki jonkimoise sommitelma jostain niist Mä ootan jo niin innolla ysikautta Instagramiin tulee tasasin väliajoin jotain pientä päivitystä kulissien takaa, pysyy väkisinkin mielenkiinto yllä ja innostus kasvaa... Edit: // amp.twimg.com/v/827e784f-01ad-4d00-87be-989ee1f91f5dTraileri tuli! Katsokaa, se on upea <3 voi nyt tätä innostuksen määrää!
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jul 10, 2015 10:23:23 GMT
Mä muuten niin tiedän tuon tunteen! Sama se on omissa valokuvissa, piirustuksissa tai oikeastaan missä vaan. Ikinä ei voi olla koskaan tyytyväinen, sillä aina löytyy parempaa. Itselläni on varsinkin se, että jos jokin pienikin asia jossain kuvassa on "pielessä" niin se häiritsee vaikka ulkopuoliset ei koko asiaa edes huomaisikaan. Välillä on kauheaa olla perfektionisti, kun tuntuu että jatkuvasti on jotain viilattavaa jossain. Noh, pitääpähän se ainakin mielen virkeänä. Who'sta tosiaan löytyy todella paljon hienoja oivalluksia ja sloganeita. Itse haluaisin joskus sellaisen tatuoinniksikin. Mutta tässä päästään jälleen ongelman ytimeen; Yritä siinä valita yksi, kun hyviä vaihtoehtoja on liikaa - ja enemmän on varmasti vielä tulossa! Tuo "We're all stories in the end" on kuitenkin yksi lempparini. Mielestäni se kuvastaa koko sarjaa erittäin hyvin; jokainen on omanlaisensa tarina ja juuri se tekee meistä arvokkaita. Toinen ihana on kuitenkin myös 9. tohtorin "Everybody lives!"-huudahdus, vaikka se ei varsinaisesti mikään elämänoppi olekaan. Jakso itsessään jostain syystä vain kosketti todella paljon ja siksi se on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Tulen aina iloiseksi, kun kuulen sen. Mutta tuleva ysikausi... Aah! Odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Traileri oli oikeasti yksi parhaimmista ja nyt oikeasti tuntuu siltä, että Capaldi on päässyt Tohtorin roolissaan viimein vauhtiin! Pakko myöntää, että 8. kausi oli varsinkin itselleni lievä pettymys, sillä odotin roolilta enemmän ja pidinkin Capaldin suorituksesta, mutta kausi itsessään jäi vain hirveän latteaksi. Jaksot olivat suurimmilta osin todella tylsiä. Jouluspesiaali nosti kuitenkin kaiken taas entiseen loistoonsa ja toivon sydämeni pohjamutia myöten, että tuleva kausikin olisi yhtä hyvä. Varsinkin Claran kohtaloa odotan mielenkiinnolla. Toivon, että kumppani pääsisi viimein vaihtumaan ja Claran tarina saisi lopun. Onko teillä mitään toivomuksia mahdollisen tulevan uuden kumppanin suhteen?
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jul 12, 2015 16:40:10 GMT
No, iholla on onneksi tilaa, että rohkeesti voit kompromissina ottaa vaikka useammankin Mullakin ois muutama pieni tatuointi-idea jotka vielä joskus haluan iholle, en vaan osaa päättää mihin kohtaan ruumista sellaset vetäis. Josain näkyvissä niiden kuitenkin pitäs olla, kun haluan ne pitää sellasena muistutuksena, samaan tapaan klisesesti miten useat muut ottaa esim. masennuksen jälkeen jonkun kuvan muistuttamaan elämänilosta ja vaikeuksien voittamisesta. Josain näin kuvan että jollain oli ranteiden sisäpuolella tatuoinnit, se voisi ehkä olla hyvä kompromissi, joka ei heti näy muille, mutta on helppo katsoa heti tilanteen tullen. Mutta toisaalta ranteet on juuri ne kohdat, jotka on mulla rottien pesun jälkeen ihan raapaleilla Ei varmasti tekisi hyvää ainakaan uudelle tatuoinnille alituinen ihon rikki repiminen. Näissäkin on miettimistä! Paljon kiehtoisi jos me joskus saatais miespualinen kumppani Haluaisin nähdä miten se muuttaa dynamiikkaa vai muuttaako ollenkaan. Ja mukavaa olisi myös, jos liian ennalta-arvattavilta rakkausdraamoilta vältyttäisiin, tarkoittaen sitä että kumppani joko ihastuu Tohtoriin tai joutuu Claran tavoin peittelemään ja valehtelemaan suhteestaan Tohtoriin ja aikamatkustukseen...Joku Donnan kaltanen asetelma, missä ei ole romanttista jännitettä ollenkaan, tai Amyn tai Roryn, missä kumppanikin matkustaa ajoittain mukana, toimisi mun mielestä parhaiten Voi höh, mun piti tosissaan tulla kirjottaan ropea nyt kun taas pariin päivään oli aikaa koneilulle, mut eksyinki vallan selaamaan Comic Conin tapahtumia. Ne paneelit on niin viihdyttäviä! Kannattaa ihmeessä tsekata tämäkin DW-paneeli, jos ette ole vielä nähneet Ihan spoilerivapaata ettei siitä tarvitse huolehtia. Mä uppoudun näihin helposti useemmaksi tunniksi, varsinkin kun niin moni fandomi on tuolla conissa mukana. Katotaan katonko näitä niin kauan ku nukahdan vai kerkeekö se rope muodostaa ittensä vielä tänään Näyttelijöitäkin on ihanaa nähdä roolisuorituksensa takaa ^^ Capaldillakin näyttää olevan ylisöötti tapa "syödä sormiaan".
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jul 13, 2015 16:37:46 GMT
Mulla itselläni on jo pitkään ollut Who-henkinen tatuointi mielessä. Vaihtoehtoina on juurikin ollut se joku slogani tai sitten puhtaasti ihan vain Tardis. Olen kuitenkin varsin nirso tatuoijien suhteen, sillä haluan, että muste iholla on myös sellainen johon voisin olla tyytyväinen lopun ikääni ja siksi siihen sopivaa tekijää en ole vielä toistaiseksi löytänyt. Mutta toisaalta eipä tässä mikään kiirekään ole, sopiva tatuoija osuu kohdalle sitten kun se osuu. Mulla itselläni on tosin jo pari aikaisempaakin tatuointia iholla ja harmittaa ihan hirveästi se, kun ne on tullut otettua varsin huonoilla tekijöillä. Jälkikin on sen mukaista ja siksi ne kaduttaa. Nyt seuraavan kanssa haluankin olla tarkempi. Itse olen nähnyt eräällä ranteiden sisäpuolella yksinkertaisen, mustavalkoisen rusetin. Sekin oli todella hauskan ja omaperäisen näköinen. Matkakumppanista... Veit sanat suustani, Fizdu! Minäkin toivoisin seuraavasta kumppanista juurikin jotain Donnan tapaista. Draama on kivaa, kun sitä on sopivissa määrin, mutta viime kausissa sitä on ollut yksinkertaisesti vain liikaa ja se on syönyt jaksojenkin tehokkuutta todella paljon. DW:n tulisi olla hauska seikkailusarja, jossa ihmissuhteet ovat vain mukava lisämauste, eikä suinkaan koko juonen itseistarkoitus. Toivottavasti tulevassa kaudessa tämä seikka olisi huomioitu aikaisempia paremmin. Itse kovasti aprikoin tässä myöskin sitä, että kuka lieneekään se tyttö, joka nähtiin trailerin loppu osassa ja mitä kautta tämä tuntee Tohtorin. Monethan veikkaavat häntä Jennyksi ja samaa luulen minäkin, mutta saa nähdä. Kaikkihan on Who'ssa mahdollista. Olisi tosin aika mahtavaa mikäli Tohtorin tytär todella palaisi takaisin sarjaan, mutta onhan tuossa toki muitakin vaihtoehtoja. Hurjimmat veikkaukset ovat jopa olleet, että nainen olisi itse Romana. Oletteko muuten huomanneet, että tulevan kauden muutama jakson nimi on jo paljastettu? Noita lukiessa tämä odottamisen tuska ei kyllä helpota yhtään....
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jul 17, 2015 15:10:28 GMT
Jenny ja Romana olis kumpikin kiva nähdä, mutta mun suosikkiteorian mukaan se ois Susan Odotan aika innolla ketä sieltä paljastuu. Vaikkei mikään sano edes sitäkään, että tuo välttämättä on ketään entuudestaan tuttu hahmo! Ei helpota, ei The girl who died tuo heti mieleen epäilyt et noni, tässä kohtaa Claralle täytyy tapahtua jotain/nyt se jättää sarjan...Mutta toisaalta saattaa olla myös kaksosanen jakso, jos vilkasee seuraavan jakson nimeä. Sen perusteella kyseessä vois olla myös jokin uus, mielenkiintonen naishahmo... Tai juuri tämä, kenen henkilöllisyyttä pohditaan? Oisko tää Jenny/Roman/Susan/ketälie tyttö, joka kuolee ainakin kuvainnollisesti, ja jatkaa elämäänsä naisena? (Hassua silti, et useimmat teoriat tukee sitä, et tää on nimenomaan ajanherra...) Huh huh, mä kulutin viimiset päivät katsomalla melkeen putkeen koko Orange is the new blackin uusimman kauden. Nyt täytyy taas pikkuhiljaa hyväksyä et on sellanenkin asia olemassa kuin todellisuus xD
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jul 18, 2015 10:44:07 GMT
Mä olen itse asiassa myös onnistunut liittämään mieleni sopukoissa nuo kaksi jaksoa nimenomaa tähän hahmoo kenen henkilöllisyyttä nyt arvaillaan. Mielestäni se vain sopisi siihen, sillä juuri nämä jakson nimet ja traileri ilmestyi suhteellisen samaan aikaan! Jenna Coleman taisikin jossain haastattelussa todeta, että ensikaudesta tulee erittäin kantaa ottava ja jopa poliittinen. Mielestäni nämä termit voisivat ehkäpä jopa liittyäkin hyvin vahvasti ajanherroihin. Mutta mene ja tiedä sitten. Minä en luota yhteenkään noihin lausuntoihin, sillä mikäli Moffatkin kykenee valehtelemaan, niin en epäile hetkeäkään, etteikö pystyisi Colemankin! Mun on pakko muuten tunnustaa, että en oo kertaakaan katsonut Orange is the new blackia! Monet tuntuvat hehkuttavan kyseisen sarjan nimeen, mutta jostain syystä minä vain olen onnistunut skippaamaan sen kokonaan. Itse katselin eilen muutaman jakson pitkästä aikaa Criminal Mindsia. Salainen paheeni ovat rikossarjat eikä niitä vaan voi vastustaa. :'D Varsinkaan Criminal Mindsia. Se on vain onnistuttu luomaan niin mielenkiintoiseksi ja monitahoiseksi sarjaksi hahmoineen päivineen että siihen ei varmastikaan kyllästy koskaan.
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Turinat
Jul 18, 2015 12:20:37 GMT
via mobile
Post by Javert on Jul 18, 2015 12:20:37 GMT
Voi kuulkaas rikossarjat! Ite rakastan Castlea, mutta Criminal Mindsikin on upea <3 Onko kukaan katsonut näitä lauantai-iltoisin tulevia rikossarjoja, kuten Midsommerin murhat, Monk yms? Ja mäki päätin välil kirjottaa tänne jotain enkä vaa stalkkia hoho hooo;D
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jul 18, 2015 13:30:46 GMT
Criminal minds on ollu mun rakkaus tyyliin sarjan alusta lähtien! Halkesinkin ilosta nyt kun ne esittää täällä Suomessakin uusia jaksoja. Pidän siitä erityisesti sen takia miten se keskittyy enemmän ihmisten profilointiin ja käyttäytymistieteisiin, mitkä muakin kiinnostaa. Katon aina silmä tarkkana et haa, nyt toi teki tollee tai tällee, ni sen täytyy tarkottaa tota, ja katon meneeks oikei Muutenkin rikossarjoista vetää eniten ne, mitkä onnistuu jollain tavalla erottumaan massasta. NCIS:sä (alkuperäsessä, muihin sivusarjoihin en oo tutustunut) oli kiva humoristinen ote, josta pidin... CSI:täkin on pakko katsoa ihan vaan sen takia että se on jo niin suuri meme xD Dexterin kattomisesta oon pitkään haaveillu, mut on vieläkin katsottavien listalla... Midsomerin murhiin tuli puolella silmällä tutustuttua tossa osastoaikana. Siellä ei kauheesti innostanut katsoa, mut sen verran useesti sitä siellä kuuli et sen tunnari on syöpyny nyt ikiajoiks mun päähä xD Pitäs kyllä varmaan katsoa et osaisin jotain muutakin hyödyllistä siitä jutella kuin vaan hyräillä tunnarin Castlesta ja Nathan Fillionista puheenollen, kai ootte nähny Fireflyn? Lukeutuu ehdottomasti yksiin parhaista scifisarjoista. Mun on vieläkin vaikeaa totutella katsomaan Nathania rikossarjan sisällä Ja nyt kun päästiin alkuun niin pakko antaa kunniamaininta vielä Red Dwarfille... Oon kuluttanu liian monia iltoja nauraen sille xD Ihan kultaa.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jul 19, 2015 9:54:22 GMT
Mä olen muuten itse nähnyt eka Castlen ja sitten vasta Fileflyn. Se on jännä kuinka jotkut roolisuoritukset vain tuppaavat jäämään näyttelijöistä kaikista parhaiten mieleen ja sitten kyseisen näyttelijän näkeminen jossain toisessa elokuvassa/sarjassa tuntuukin saavan pasmat sekaisin. Sama se on esimerkiksi Alan Rickmanin kanssa. Mulle se on aina ja ikuisesti Severus Kalkaros, ja siksi sitä onkin hassua nähdä myös muuallakin. (Olisittepa nähneet ilmeeni, kun ymmärsin, että Rickmanhan on myös ääninäyttelijänä "Apua! Olen kala"-elokuvassa. ) Mä olen itse katsellut paremmin ainostaan C.S.I Miamia. Se on vain niin omanlaisensa legenda ja maailmansa. Todellakin varsinainen meme, sillä lähes kaikki tietävät sen - ja eihän Horatio Cainea aurinkolaseineen voi vastustaa. Se on koko sarjan sydän. Monkista on pakko todeta, että täälläkin yksi innokas Monk-fani! Adrian fobioineen vain erottuu edukseen mitä rikossarjoihin tulee eikä hahmosta vain yksinkertaisesti voi olla pitämättä. Oletteko muuten lukeneet paljon rikossarjoja kirjoina? Hannibal Lecterin tarina on ehkä yksi mielenkiintoisimmista mitä kirjoina koskaan pystyy lukemaan. Pidän tosin myös niistä elokuvina. Varsinkin Uhrilampaista.
|
|