Kreivi
(Junior Member)
|
Post by Kreivi on Aug 24, 2015 11:56:32 GMT
Mistä noita lippuja oikein olet katellut? Isän kanssa kun olisi suunnitelmia jo nyt tuon Worldconin varalle.
Btw, palasin japanista
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Aug 25, 2015 9:29:26 GMT
Käsitykseni mukaan lippuja saa täältä. Oo, miten japanin matka sujui Kreivi? Mahtoi olla hieno kokemus. Kunpa itsekin pääsisi!
|
|
Kreivi
(Junior Member)
|
Post by Kreivi on Aug 25, 2015 12:28:30 GMT
KOkemuksern aoli uskomaton, ikävää kyllä kamera jäi sinne. KYseessähän oli siis maailman partiolaisten Jamboree
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Aug 25, 2015 12:41:55 GMT
Huh mitkä hinnat Mutta toisaalta tapahtumaankin on vielä aikaa, jotta luulisi kerkiävän kääriä moiset summat kasaan. Oih, toivottavasti Japanissa oli vähintään yhtä lämmintä kuin täällä. Muuten aina harmittaa jos missaa Suomen ainoot lämpimät kelit (josta tosin oon superonnellinen et ne loppuu huomenna...) Mut ihan mahtavaa et partio järjestää tollasta toimintaa Niin hienoa <3 Tarjoaa niin monelle hyvän keinon saada tollasia kokemuksia. Kamera varmaan harmittaakin, mut jos yhtään tietää mihin päin se jäi, voi ehkä järjestäjien kautta saada sen vielä jostain Tääkin on muuten aika iso juttu! Iso kasa tekstiä, mutta lisää uusia Whovian-aiheisia vaatteita tulossa ostettavaksi
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Aug 26, 2015 18:46:27 GMT
Oo, en edes tiennyt, että partiolaiset järjestävät tuollaisia. Kuulostaa kyllä todella kivalta! Harmillista, että kamera unohtui, mutta toivottavasti onnistut saamaan sen jotenkin takaisin, Kreivi! Äh, täällä on satanut nyt viimeiset pari päivää. :F En tykkää yhtään. Mä itse olen sellainen kesänlapsi. Nautin auringosta ja lämpimistä säistä. Mutta kuten aina, Suomen kesä on lyhyt ja nopeasti ohi menevä. Tulin juuri koiria viemästä ulkoa ja täytyy sanoa, että ilmasta oikein haistoi sen, että syksy on kohta taas täällä. Aamutkin ovat nykyisin niin viileitä, ja päivisin on kuitenkin lämmintä. Mutta tosiaan, Black Milkin tuleva DW-mallisto on ehkä jotain niin upeaa että en tiedä, kuinka tässä pystyy edes odottamaan. <3 Muistikuvieni mukaan Black Milkissä on tosin joskus ollutkin Tardis-mekkoja/pitkiä toppeja ja olenkin ollut siitä hirvittävän katkera etten koskaan kerennyt tilaamaan sellaista itselleni. Itseltäni ei tosin muutenkaan löydy kuin yksi Black Milkin Gandalf-toppi ja senkin koen niin hienoksi etten ole uskaltanut käyttää sitä. Pelkään rikkovani tai sotkevani sen, kun materiaaliltaan se on niin herkkää. :'D
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Aug 29, 2015 12:04:16 GMT
Mä puolestaan nautin noista parista sadepäivästä mitkä oli tässä välissä Täällä ainakin tasaantui takaisin lämpimäksi ja aurinkoiseksi nyt viikonlopuksi. Mutta kyllä sen syksyn silti tosiaan aistii! Näinpä siiliherrankin tuossa eilen. Ties vaikka olisi etsinyt jo hyvää paikkaa talvea varten Mullakin on tollasia lempparivaatteita joitten kanssa täytyy kattoa niin tarkkaan millon ne uskaltaa laittaa päälle Se on niin kamalaa jos ne onnistuu pilaamaan, mutta toisaalta vielä kurjempaa on pitää niitä käyttämättömänä kaapissa. Täkin dalek-paita mikä mul on nytkin päällä oli aluks sellanen apua-en-uskalla-käyttää-muuta-kun-kerran-vuodessa, mut vaikka siinä onkin jo vähän rottapitsiä ja muita värjäymiä niin yhtä kiva tätä on käyttää :'D Sitku menee ihan käyttökelvottomaks ni ostan varmaan jostain uuden ja teen tästä ryijyn seinälle.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Aug 30, 2015 19:06:14 GMT
Meidänkin pihapiirissä käyskentelee välillä siilejä. Viime vuonna oli pieni pariskuntakin, mutta tänä vuonna ei ole näkynyt kuin vain yksi. Ja rusakoita! Niitä on oikein rasittavuuteen asti. Marjapuskat saavat välillä kyytiä, kun niitä mennä temmeltää tuolla. Ja naapurikaupungissa, jossa käydään monesti sukuloimassa, on nyt monena vuonna ollut joutsenpariskunta. Saapuvat joka kevät eräälle tietylle rapakolle ja ovat siellä koko kesän. Tänäkin vuonna niitä pikku untuvikkoja oli ihanaa ihastella, vaikka ne aina kaukana pysyvätkin. Niissä on vain jotain taianomaista. Tänään muuten pitkästä aikaa ukkosti! Odotin jo intopiukeena kunnollista myräkkää, mutta harmillisesti se meni vain vähän matkan päästä ohi. Höh.
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Aug 30, 2015 19:10:15 GMT
Joo, itse tykkään kans ukkosmyrskyistä, vaikka onhan ne joskus vähän pelottavia. Ja netin katkeeminen ei olis kivaa *_* Mut onneks ei tännekää tullut kunnon myrsky, vaikka kyllä se sateli rakeita... Ite taas pitkästä aikaa vastailin ropeihin, tai no okei yhteen, mut kattoo jos tänään ehtis viel yhteen vastata nopsakkaa ja sit huomen lisää! Roolihimo ku katoin lotreista kaks ni uhhuh :DDD Ja ensviikol on.... *rumpujen pärinää, jännitystä ilmassa...* Tracoooooooon! Are juuu redy gyyyyyuuus?
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Sept 1, 2015 15:46:12 GMT
Mäkin ootin ku kuuta nousevaa jos se ukkonen ois tullu tänne mut ei näkyny ollenka :/ Meni täysin ohi. Ukkosilla on jotenkin niin hienoa rauhottua ja keskittyä seuraamaan luontoa Tosin vaan sisätiloissa tai ees jonkun katoksen alla. Taivasalla on ihan kamalaa seisoa Liian monta kauhutarinaa. Vaikka toisaalta ne onkin sitten mielenkiintosia ne tarinat salamaniskuista selviytyneistä. Niistähän on seurannut vaikka mitä sivuvaikutuksia... Turussakin oli yks paikka mihin ilmesty aina joka vuas joutsenpari pesimään En tiedä oliko aina sama pari mut ei oo enää muutamaan vuoteen näkynyt. Toivottavasti ovat löytäneet paremman pesäpaikan jostain, olivat silloin suositun koiranulkoilutuslenkin varrella ja niitä vaaratilanteitakin sattui :/ Ootan innolla et saan kuulla Traconin tapahtumista vaikken ite sinne tuukkaan Kaikki on Traconin jälkeen aina niin ilosia ja täynnä energiaa että niitä koosteita on kiva kuunnella. Mun rotista kuoriutui kunnon sisustajia. Annoin heil vaihteeks palasiks revittyjä sanomalehtiä ja niitä kohdellaan kun aarteita Eka kärrättiin yhessä pesäkoloon sisään, seuraavaks kaikki ulos ja taas kaikki sisään. Ja kaikki niin nätisti aseteltuna et alan jo epäillä onko noissa sittenkin tyttöjen vikaa :'D Meininki vaikutti niin sellaselta "eiei, tätä täytyy siirtää viis millii oikeel...eiku ei, sittenki vasemmal. Tai ei, se sopiiki täydellisesti vaan toho oviaukkoo" Edit: // Pitäsköhän tänne tehdä joku erillinen osio spoiler-puheille? En halua spoilata keneltäkään mitään, mut oon kauheen innoissani tulevaan joulujaksoon liittyen! <3
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Sept 3, 2015 15:23:19 GMT
Aaw, voi että, noi sun rotat kuulostaa kyllä todella ihanilta! Ihan jo oma rottakuume tässä iskee, kun noita juttuja kuulee. Juuri vähän aika sitten puhuttiin siskon kanssa siitä, kuinka ihanaa olisi omistaa rottia, mutta toisaalta resurssit eivät salli siihen, kun taloudessa on jo koiria ja kissoja. Mutta ehkä vielä joskus. Siskolla onkin tosin nykyisin vain pelkkä hamsteri terraarioeläinten lisäksi, sekin melko veikeä tapaus. ...veikeistä tapauksista tosin puheenollen; Äitini rakas pikkukani on jälleen terrorisoinut ympäristöään. Otaksun, että se alkaa olemaan jonkinsortin "teini-iässä" kun se tuntuu jatkuvasti tekevän jotain pahaa. Viimeisin terrori-isku siltä olikin järsiä laukkuni pohjaan reiän! Ihmettelin vain, kun tavaroita alkaa yhtäkkiä tipahtelemaan lattialle kotiin lähtiessä. :'D Noh, onneksi ei ollut arvokas laukku ja naurattamaanhan tuo lähinnä pisti. Mokomakin pikku paholainen. Ja Fizdu, spoileri puheille meidän on pakko saada oma keskusteluosio! Olen nimittäin itsekin kohtalaisen innostunut tulevasta jouluspesiaalista. <3 Pyrin laittelemaan töpöä tässä loppu viikosta alkuun, mutta jos haluat, niin voit tehdä sen toki itsekin. Mulla onkin tää viikko ollut kohtalaisen kiireinen töiden ja muun elämän osalta. Harmittaa ihan, että roolipelit ovat jääneet nyt hieman vähemmälle huomiolle, mutta toisaalta tosielämän realiteeteille ei vaan voi mitään. Jospa sitä taas saisi huomenna sopivan raon vastauksillekin. EDIT: Täältä tämä nyt löytyisi! Spoilereita, spoilereita!
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Sept 9, 2015 10:06:52 GMT
Voi ei tuota kania :'D Toi on kyllä niin tuttu tunne kun reikiä alkaakin löytyä ihan ihmeellisimmistä paikoista. Onneks huomasit jo lähtiessä etkä vasta myöhemmin! Ehkä hän vaan aatteli et ois ujuttautunu siitä reiän läpi sun mukaan reissulle Epäonnistunut yritys lähteä vallottamaan maailmaa. Munkin täytyy tunnustaa että oon noita sun elukoita seuratessa vallan ihastunut akitoihin <3 Ennen ne oli neutraalilla alueella, ehkä siksikin etten ole niihin missään törmännyt/tutustunut, mutta nehän on niin vallottavia ja ilmekkäitä Melkeen alkaa jo omia sormia syyhyttää että mitä jos. Vaikka vielä mulla on niin vahva päähänpinttymä et haluisin ensmäiseks koiraks todennäkösimmin amstaffin. Niittenkin virnenaamat ja ihmisrakkaus sulattaa jollain tavalla mun sydämen Kiirettä täälläkin hieman pitää. Ois niin hienoa jos ois jo olemassa sellanen kone joka nappaa sanat ajatuksista silleen et vois kirjottaa ropet samaan aikaan vaikka tiskatessa Niin harmittavaa kun inspistä kuitenkin löytyy mutta ei kuitenkaan aikaa istua koneella.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Sept 10, 2015 12:44:37 GMT
Kiitos, akitat ovat kyllä ehdottomasti yksi upeimmista roduista joita löytyy. Omalla tavallaan haastavia jästipäitä, mutta kuitenkin niin paljon omistajalle myös antavia. Itse erityisesti tässä rodussa rakastan nimenomaa niiden laumasidonnaisuutta. Oma lauma kaikki kaikessa, vieraat taas eivät kiinnosta tuon taivaallista. Vaikka meidän perheen narttu rakastaa myös vieraitakin, vähän jopa ärsyttävyyteen asti. Tuo uros on taas enemmän oman perheen koira. Mäkin muuten joskus harkitsin ihan vakavasti amstaffia, ennen tuon nuorimmaisen tuloa. Kerkesin jopa ottamaan ihan kasvattajaankin yhteyttä, mutta monien sattumien kautta niin vain se japsi sitten astelikin jälleen talouteen. Tykkäilen itsekin aivan julmetusti amstaffeista, ja seuraankin niiden tilannetta täällä Suomessa aina tasaisin väliajoin. Täälläkin on hieman samanlaista ongelmaa tuon kiireen suhteen. Inspistä lyötyisi vaikka millä mitalla, mutta vuorokauden tunnit tulevat tässäkin tilanteessa valitettavasti vain vastaan. Onneksi viikonloppuna on kuitenkin jälleen aikaa roolipelaamisellekin. <3
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Sept 11, 2015 6:30:45 GMT
Karu totuus, että jos harkitsisi jokaista kaunista ja kiehtovaa koirarotua, niin ei varmaan isoinkaan kartano riittäisi niiden majottamiseen :'D Onneksi käykin usein noin että kiintyy niin vahvasti siihen yhteen tai kahteen rotuun, ettei muita osaa harkitakkaan. Nimenomaan haluan myös tollasen "jästipään" tai koiran, missä on vähän haastetta. Aikaa kuitenkin investoisin siihen paljon, niin en halua päästä liian helpolla Kauheesti kiinnostaisi joskus myös erilaisten työkoirien kouluttaminen ihan vaikka vaan harrastuksena. Etsimään kadonneita tai auttamaan terapiassa ja mitä näitä kaikkia on... Mutta ne on jo niin kaukaisen tulevaisuuden mietteitä. Huomaan jo etäsesti et alkaa unirytmi horjua tän myötä kun alkaa olee pimepämpää. Aamusin on vaikeempi havahtua nousemaan ylös kun ei ookkaan niin valosaa kun ennen Vaikka plussana tosin on kaunista kattella auringonnousua siinä samalla kun syö aamupalaa.
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Turinat
Sept 11, 2015 8:20:14 GMT
via mobile
Post by Javert on Sept 11, 2015 8:20:14 GMT
Luoja, mulla ei oo hajuakaan mitä mää just kirjotin Siis oon ihan tuhottoman väsyny ja juttelin tekstareilla kaverin kaa, ja sit se vastas "vau, neljä tuntii luppoaikaa, toiha on tosi rentoo" ja mä olin ihan että waaat, ja kun sammutin puhelimen hetkeks, en enää muistanu mitä mun piti tehdä ennekun käsi osu puhelimeen... Tää on pelottavaa Joo ja Traconissa oli siis tosi kivaa, paitsi et nyt mulla on conikrapula, nuha ja väsy, ja kaiken lisäks Heta ei ees tullu sinne ;( Nyääääh, wyäääh, yhyhyyyy! ;(((
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Sept 12, 2015 19:06:20 GMT
Mulla on itselläni ollut tarkoituksena lähteä tutustumaan paremmin tuohon Kennelliiton lanseeraamaan kaverikoira-toimintaan. Sehän on tietynlaista terapiakoiratyötä myöskin, sillä kaverikoiratkin vierailevat myös eri laitoksissa ja muissa tapahtumissa, mutta on käsittääkseni varsinaista terapiakoiratyötä väljempää. Pari tuttua koirakkoa on joka tapauksessa toiminnassa mukana, ja yksi on myös "kirjastokoirana" lasten satutunneilla, eikä voi muuta kuin vain isoa hattua nostaa. He tekevät arvokasta työtä, kun jaksavat piristää muiden arkea. Aah, tänään tuli pitkästä aikaa juotua vaniljakahvia <3 Se on jotain niin taivaallisen makuista. Tuli hirveä hinku ostaa sitä itselleenkin! Ja suklaakahvia ja ja ja..!
|
|