Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Oct 27, 2015 15:22:03 GMT
Mä en ole nähnyt selkounia ties kuinka pitkää aikaan. Yhdessä vaiheessa näin niitä paljonkin. Olen tosin muutenkin nukkunut nyt viime aikoina kovin levottomasti mikä varmasti myös vaikuttaa uniinkin. Yleensä nykyisin käy niin, että kun viimein tajuan unen olevan unta, niin havahdun hereille. Se on toisinaan melko turhauttavaa - varsinkin jos on hyvä ja mielekäs uni meneillään. Mun muuten piti myös katsoa tuo World War Z, mutta menin nukahtamaan. Pakko tosin tunnustaa, että enpä tiennyt minäkään, että siinä on Capaldi menossa mukana. Nyt leffan skippaaminen melkeinpä jopa harmittaa. Voisikin vilkaista sen viikonloppuna mikäli on aikaa. Onko teistä kukaan muuten käynyt leffateatterissa katsomassa sitä Yksin Marssissa? Jos on, niin onko katsomisen ja kehujensa arvoinen pätkä?
|
|
|
Post by Peyote on Oct 27, 2015 16:46:11 GMT
Kiitos supernopeesta hyväksymisestä ja moi tännekin ! Mulla on ollut jo pitkän aikaa hinku pelailemaan c: Mä näin tosi paljon valveunia joskus, mut en koskaan saanut tehtyä niissä mitään jännää.. En tiedä oonko unissani oikeesti vaan vähän yksinkertainen vai mitä ihmettä, mut kun oon tajunnut voivani tehdä IHAN mitä vaan, ei oo tullut mieleenkään lähteä lentelemään vaan oon esim. muuttanut kaikki kynät hammasharjoiksi (joo en tiedä ), taikonut asuntoni täyteen kumiankkoja jne. :DD
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Oct 27, 2015 17:10:14 GMT
Ei apua, kumiankkoja täynnä oleva asunto oli joskus mun unelma! Mulla oli ihan jäätävä villitys kumiankkoihin joskus teininä, ja tykkään kyllä edelleenkin. Sama oli jostain syystä myös tikku-ukkojen kanssa. Molemmat on jollain tavalla symppiksiä :'D Mutta moi ja tervetuloa! ^^ En oo Yksin Marssissa vielä nähnyt, mutta muistaakseni lauantaina tulee telkkarista Oblivion, scifiä sekin. Sitä suosittelen lämpimästi jos ei vielä ole nähnyt
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Oct 27, 2015 18:26:30 GMT
Muistan vieläkin kun joskus erään ystäväni äidillä oli hirveä hinku kumiankkoihin. Niitä oikeasti tursusi joka paikasta, jopa vessasta, mikä oli välillä vähän pelottavaa. :'D Mulla ja pikkusiskollani oli tosin joskus muovitutti villitys, enkä ole lainkaan varma, onko se yhtään sen parempi kuin kumiankat. Siitä on tosin jo vuosia aikaa, mutta nykyisin sitä tulee muisteltua lähinnä huvittuneena. Muistaako muuten kukaan kuinka kovaa muotia pääkallot oli joskus vuonna 2007-2008? Mä muistan. Katselin tässä joskus super vanhoja kuvia, ja voi jeesus sitä myötähäpeän määrää.... Noh, ajat muuttuvat ja me ihmiset siinä mukana. Ja tosiaan, tervetulemast vielä tätäkin kautta, Peyote! Mukavaa saada jälleen uusia pelaajia kehiin, ja tosiaan, mikäli joskus tulee jotain kysyttävää, älä epäröi nykäistä hihasta. Autan mieliisti. ^^
|
|
|
Post by Peyote on Oct 27, 2015 19:18:16 GMT
Kumiankat on kyllä söpöjä! :3 Mulla oli tolloin pääkallon kulta-aikana, siis just joskus 2007, päällä nykyään ihan mielettömiä häpeäfläsäreitä aiheuttava emo/ernukausi.. Kaikessa piti olla pääkalloja, mulla oli pääkallovyönsolki (ihan supermagee), pääkallokoruja, pääkallon muotonen laukku.. Never forget. :'D
Kiitos kiitos. c: Vielä toistaiseks en oo törmännyt ongelmiin, lähinnä yritän inspiroitua pelien suhteen. Jos joku muuten haluu Jennysta hahmolleen seuraa, niin oon avoin kaikenlaiselle suunnittelulle.
Sain muuten tänään ehkä mageimman lahjan ikinä, 11. tohtorin äänimeisselin näköinen lusikkahaarukka. :'D
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Oct 27, 2015 19:44:04 GMT
Tervetuloa munkin puolesta, kaikille uusille pelaajille! Hienoa saada uusia pelaajia näin paljon, vaikka se onkin uuden kauden alkamisen syytä (kyllä niitä faneja pitäisi olla muulloinkin) ja sarjasta hahmoja, varsinkin näit vähän vanhempien tohtorien hahmoja... Ja ehkäpä sarjan hahmojen jälkeen joku inspiroituu luomaan aivan omiakin hahmojansa ja maailmoitaan? Heta muuten, mulle tuli maailmoista sellainen idea, että mitäs jos pienentäisit forkkaa vähän poistelemalla turhia topiceja, kuten nuo Birminghamit ja muut joissa tuskin tulee olemaan koskaan peliä (tai vain muutama) ja sen sijaan laittaisit kaikkille tämänhetkisille liittoutumille omat topicit? Siellä voisi olla muunmuassa liittoumien sisäiset tiedonannot, uusien jäsenten hyväksyminen sekä pelit, jotka tapahtuvat puhtaasti liittouman maailmassa. Tuli tällainen keksintö mieleen saunassa xD Mä oon tosi laiska kirjoittelemaan Turinoihin mitään, mutta käyn täällä päivittäin tsekkaa viestit ja roolipelit *häpeää syvästi*, joten mullekin voi hätätapauksessa laittaa viestii jos tuntuu ettei saa ylläpidolta vastausta tarpeeksi nopeasti!
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Oct 27, 2015 19:55:48 GMT
Katsotaan, mitä keksin noille kaupungeille. Periaatteessa Englannin, Skotlannin ja Walesin alaboardit voisi poistaa ja jättää ne saman tyyppiseksi kuin muutkin pelialueet. Voisi olla selkeämpää. Taidankin tehdä sen jopa viimeistään huomenissa. Ryhmittymille en todennäköisesti tule tekemään pelien ja infojen kattavaa aluetta, sillä haluan pitää pelit ja esittelyt erikseen. Mikäli ryhmittymillä olisi jokaisella oma boardinsa, jonne pelaajat heittelisivät pelit sekä kaiken muun infon, muuttuisi toiminta niiltä osin varsin sekavaksi. On parempi mikäli infot (esittelyineen) ovat omalla puolellaan ja ryhmittymien pelit omallaan, siellä missä pelimaailman muutkin pelit ovat.
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Oct 27, 2015 20:10:48 GMT
Niin kai sitten... Olin ajatellut sitä samalla tavalla kuin Chateaussa (HP-ropemaailma) että on tietty boardi, sen yllä on infot ja muut asiat, ja alla pelit ja muut siihen liittyvät. Hieman kuin minikokoinen TAS TASin sisällä... It's bigger on the inside, vai kuinkas? Voisi olla myös näin pelaajamäärän lisääntyessä järkevää uusien liittyjien kannalta jos voisi vaikkapa suunnitella suurpeliä, tai muuta olennaista infoa liittouman tulevia/menneitä/nykyisiä tapahtumia silmälläpitäen, jotain mikä olisi kaikkien liittoutumassa hyvä tietää. Se saattaisi myös antaa uutta pontta pelaajien innostukselle ja inspiraatiolle luoda hahmoja eri liittoumiin, sekä roolipelata mitä erilaisimpia pelejä. Tällä hetkellä kun moisiin keksittyihin lisä"peleihin" ei ole omaa aluettaan olemassa, jolloinka niitä ei myöskään voisi luoda... Mikä taas hieman supistaa pelimahdollisuuksia, ellei pelaa ryhmässä suurpeliä, jossa tiedotteet annetaan mikä taas saattaisi olla aikaavievää, tylsää ja sekaannusta aiheuttavaa "Mikä se käsky nyt olikaan ihan suoraan sanottuna?" "Häh?" yms vastaavaa Tämä siis vain ideana ^^Oma näkemykseni asiasta, ja hyvä jos ymmärsit edes puolia mitä sekavassa selityksessäni tänne kirjoittelen... Nukkumaanmenoaika ehkäpä? xD
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Oct 27, 2015 20:24:22 GMT
Ryhmittymille on jo foorumilla omat esittelyalueensa, ne löytyvät samasta kohtaa kuin mistä varsinaiset hahmoesittelytkin. Ne löytyvät myös pääsivuiltakin, kohdasta "hahmot" ja niiden sisäisiä infoja voi tietysti aina tarpeen tullen päivitellä. Mikäli tarkoitat lisäpeleillä ryhmäpelejä, näkisin, että parhain alue niiden suunnitteluun on jo olemassa oleva seuranhaku-alue. Se on nimenomaa pelien suunnitteluile tarkoitettu boardi. Mutta tosiaan, ovathan nämäkin kehittämisen arvoisia ideoita. Mitä mieltä te muut pelaajat olette? Munkin pitäisi tästä kohta puoliin valua unten maille. Hyvä kun silmät pysyvät enää auki.
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Oct 27, 2015 20:29:33 GMT
Ah, tosiaankin, mutta juuri tuollaista minä oikeastaan tarkoitinkin. Sinne alle voisi luoda jokaiselle oman topicin infoja yms varten, jolloin ne ehkä löytyvät myös kätevämmin kuin jokainen erikseen seuranhausta, infoista, pääsivulta ja mikä kulloin mistäkin Hyvää yötä, mäkin häivyn... Upsssss xD
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Oct 27, 2015 20:44:24 GMT
Hmm, itse asiassa tuossa voisikin olla ideaa. Noihin Ryhmittymiin voisi tosiaan luoda jokaiselle ryhmittymälle omat alueensa, jonne pelaajat itse voisivat informaatiota, ajankohtaisia aiheita sun muuta tilpehööriä lisäillä. Helpottaisi omaa työtäni ja tosiaan toisi inspiraatiota pelaajille. Sen voisi ottaa kokeiluun. Huomenna lupaan hyökkäillä foorumin kimppuun. Nyt nukkumaan. Öitä kaikille pelaajille!
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Oct 27, 2015 20:45:55 GMT
Öitä <3 Mäkin menen lueskelemaan kirjaa ^^Ei olis pitäny olla näin myöhää koneella...
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Oct 28, 2015 15:20:52 GMT
Toi jäi kiinnostamaan, millanen on 11. Tohtorin äänimeisselin näkönen lusikkahaarukka? En sitten yhtään osaa kuvitella :'D Löytysköhän siitä kuvaa mistään? Pitikin tulla tää pääkallopuhe just sillon kun mun hahmo päättää pukeutua pääkalloihin :'D Muistan kans kyl ton buumin. Mulla oli myös emo/wannabegoottivaihe joskus sen loppupuolella, mut vältyin onneksi pääkallokrääsältä paria yksittäistä vaatetta lukuunottamatta. Mut siitä menikin ihan hirmusen kauan oppia käyttämään taas värillisiä vaatteita, ne tuntu pitkään ihan kamalilta ja luonnottomilta. Nyt sitten jo taas uskallan kulkea kaikenmaailman kamalat väriyhdistelmät ylläni :'D Hyvänä esimerkkinä lenkkivaatteet, kirkkaan vaaleansininen juoksutakki ja vähintään yhtä kirkkaat pinkit juoksukengät. Ihmettelen jo itsekin ettei ole ketään muotipoliisi pysäyttänyt Hyvältä kuulostaa tuo idea Auttaa varmasti kaikkia pysymään ajan tasalla ryhmittymien menosta. Päästin sisäisen lapseni ja pummini valloilleen ja kävin pelastamassa roskiksesta jättikokosen dinosauruslelun <3 Sydän särkyy kun täysin käyttökelposia leluja heitetään menemään. Jollen itse jaksa pitää niin välitän ainakin jollekin toiselle lapselle, joka siitä osaa iloita. Tosin nimesin sen jo Alfrediksi, enkä tiiä voiko nimetyistä leluista koskaan luopua...
|
|
miopod
(Full Member)
|
Post by miopod on Oct 28, 2015 22:45:10 GMT
mä nään nykyään tosi realistisia ja selkeitä unia. tai siis niinku tosi todentuntusia ja yksityiskohtasia. viimeksiki aloin piirtään jostain kohtauksista kuvia ku ne oli niin selviä että muistin ne tosi tarkkaan vielä aamullaki.
hah tuli mieleen tosta et jos pystyis tollee maagisesti tapaamaan toisensa unessa, nii jos me ei tiedetä miltä kaikki käyttäjät täälä edes näyttää oikeessa elämässä, nii nähtäiskö me kaikki sit toisemme vaan meidän ikoneina tai noina hover imageina siinä unessa :DD
//ja tohon kumiankka-aiheeseen; mä satun keräileen kaikenlaisia ankkoja, koska oon jotenki hassusti tosi kiintyny niihin, ja mulla onki kirjahylly täynnä erilaisia kumiankkoja ympäri maailmaa :DD
|
|
|
Post by Peyote on Oct 29, 2015 10:31:31 GMT
11. tohtorin äänimeisseliluha näyttää tältä. .. toivoisin et olisin duunissa jossain mestassa johon pitäis ottaa eväät mukaan, söisin aina tolla! Ja hei eiks kirkkaat värit yhdisteltynä just sovi tähän tänhetkiseen ysäribuumiin, ehkä muotipoliisit vaan ihailee salaa! Dyykkailu on ihan parasta, mun mukaan tarttuu kans toisinaan roskikselta kaikennäköstä. Mä en enää nykyisin muista uniani ollenkaan kun herään, mut mulle käy tosi usein niin, et mulle palautuu mieleen osia mun näkemistä unista vasta myöhemmin ja tulee hetkellinen mindfuck siitä onks kyseessä oikee muisto vai joku unenkappale vaan.
|
|