Kreivi
(Junior Member)
|
Post by Kreivi on Apr 3, 2015 7:16:23 GMT
Itekkin katselin Rosen tolloin Miten teiän pääsiäinen?
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Apr 3, 2015 11:25:24 GMT
Joo, mä kans katsoin Rosen silloin. Olihan se peräti pakko, kunnian osoituksena Who'lle! Muutenkin tykkään ekasta tuotantokaudesta todella paljon ja varsinkin ysistä Tohtorina. Harmi ettei häntä ole yhtä tuotantokautta enempää. Innostuin tosin katselemaan myös pitkästä aikaa kakkos tuotantokauttakin, Love&Monsers on ehkä parhain jaksosta siltä kaudelta omasta mielestäni. Erilainen verattuna muihin. Meillä on pääsiäistä vietetty varsin perinteisissä merkeissä. Pääsiäisen ehdoton parhaus on se, että sillon saa syödä suklaata hyvällä omalla tunnolla ja suklaata sitä onkin syöty. Heh. Kinderit on vain liian hyviä, mutta kyllä niillä on hintaakin. Tämän päivän aion joka tapauksessa pyhittää myös peleihin vastaamiselle ja muihin rästihommiin jotka ovat viime aikoina hieman vähemmälle huomiolle jääneet. Tulee aina hyvä mieli, kun saa pitkään odottaneet hommat hoidettua pois alta. Entäpä te muut?
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on May 20, 2015 19:09:13 GMT
Pakko laittaa tämä tännekin. Toi on vaan niin hieno. Katsokaa ja ihailkaa!
|
|
Lace
(New Member)
|
Post by Lace on May 20, 2015 19:15:21 GMT
Ohh <3 Toi on ihana :D Oon nähny sen vähän aikaa sitte, ja katoin sen varmaan kolmesti putkeen! Miten joku voi jaksaa tehä tollasta? Tai miettikää sit kun on koko juttu valmis ja sitten viimenen domino kaatuu, jolloin kaikki se mitä olit aijemin tehny tuhoutuu... yöh :o Mul menis nii totaalisesti pinna et söisin vasemman käteni xD
|
|
Heta
(Administrator)
|
Turinat
May 20, 2015 19:24:25 GMT
via mobile
Post by Heta on May 20, 2015 19:24:25 GMT
Sama täällä, ei rittäisi meikäläisenkään pinna. Saatika edes taito! :"D oon joskus kokeillut tehdä ihan sitä perinteistä suoraa, mutta hyvä kun sain edes ensimmäisiäkään pysymään pystyssä näillä nakki sormilla. x) kärsivällisyys ei ole hyveeni. Äh, pitäisi painella nukkumaan. Huomenna taas herätys 5.30 enkä tykkää muuten yhtään. Työt haittaa liikaa vapaa-aikaa. Onneksi huomenna on edes jo torstai.
|
|
Lace
(New Member)
|
Post by Lace on May 20, 2015 19:32:50 GMT
Joo, mäkin oon kokeillu jotain niitä ihan sellasia pikkusia, mutta sitten kun sen kolme kertaa rakentaa uudelleen alkaa pikkuhiljaa kärsivällisyys mennä x'D Se on kyllä aikamoista tuskaa. Vähän niinku korttitalon rakentaminen, jonka jalo taito multa nimittäin puuttuu ihan kokonaan :P
Hyijjyi, kauheen aikanen herätys! (\(OnO/) En selviäis ikinä... varmaan koska en kuitenkaan menis tarpeeks aikasin nukkumaan, vaikka kuinka vannoisin niin sinäaamuna :P Ehkä mä vielä joskus opin ihan kantapään kautta xD Tosin mulla työelämä on vasta aika monen vuoden päässä, joten turhia sitä vielä murehtimaan :D
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on May 21, 2015 8:35:11 GMT
Mulla on muuten ihan samaa ongelmaa, en vaan _koskaan_ saa itseäni tarpeeksi ajoissa nukkumaan. Kuten en eilenkään. Ja vaikka meniskin ihan sinne sänkyyn asti jo yrittämään edes saamaan unen päästä kiinni, niin pyöriskelyksihän se vain menee, ja loppu yö sitten selataan kännykällä nettiä. aamulla sitten ollaan väsyneitä. Onneksi kahvi sentään auttaa, vaikka sitä pitääkin vetää monta kuppia ennen kuin aivot edes suostuvat toimimaan. Pitäisi vain oppia ottamaan itseään niskasta kiinni. Nyt onneksi kotona. Tänään oli ihanan lyhyt päivä. Huomisen kun vielä jaksais uurastaa, niin sitten alkaa viikonloppu. <3 Nyt jos vaikka sitten vastailisi peleihin. Inhottava ilma tuolla ulkosalla, sataa vettä kaatamalla. Minne katosi aurinko, räyh. :F
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on May 21, 2015 14:47:51 GMT
Heips taas tännekin pitkästä aikaa :3 Onnistuin taas tekeen reilun kahe kuukauden katoamistempun osastolle... Hassua kun en osaa vieläkään arvioida omaa oloani niin hyvin et osaisin ennustaa tulevia osastojaksoja. Nytkin tuli ihan puskan takaa et mun mielentila koettiin ammattihenkilöiden puolelta niin vakavaks et päätettiin jättää sisälle. Näin jälkeenpäin tosin ehkä ihan hyvä vaan, sain siellä sentään purettua sellasta turhautunutta energiaa mitä en ollu ees tiedostanukkaa et mulla on, ja hoitajat pääs paremmin tutkimaan mun käytöstä.. Nyt ootan syksyn psykologin testejä jos sit sais vahvistukse uudel diagnoosil Epävakaata persoonallisuutta epäillään. Ens kerralla toivon mukaan pystyn varottaa etukätee Jos siis sellasta tulee. Yritän ainakin välttyä. Mut apua mitä teille kaikille tänne kuuluu? Nyt haluun kuulla kaiken! Uus jäsenkin <3 Se aurinko tais tulla tänne, tääl on niin nättiä ja kesästä. Vaiks mä oikeestaan tykkään enemmä vesisateesta Nautin siit liikaa. Aina jos vähänkää tulee vettä, varsinki tällee kevääl ku on ne ensmäset vesisateet, ni mun on vaa pakko mennä lenkil xD Jollai tapaa se virkistää. Tuntee elävänsä.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on May 21, 2015 16:07:14 GMT
Fizduuuuuu! ^^ Tervetuloa takaisin! Paranemisia ja voimia sulle paljon, kykenen vain kuvittelemaan kuinka ikäviä ja henkisesti rankkoja tuollaiset hoitojaksot voivat olla. Joka tapauksessa, hienoa kuulla, että nyt menee paremmin. Kevät tuntuu muutenkin olevan nyt niin voimannuttavaa aikaa, sen huomaa itsestäänkin, energiaa tuntuu olevan aivan uudella tavalla. Inspiraatiokin suorastaan jyllää. Tänne kuuluu joka tapauksessa samaa. Kevät tulee kovaa vauhtia, ja itse kesänlapsena vain nautin lisääntyneestä valosta. Vaikka se aika-ajoin yöunia tuntuukin vievän. Sateen ropinaa on muuten ihanaa kuunnella silleen, että menee sohvalle vain makaamaan ja sulkee silmänsä. Se on jotenkin niin rentouttavaa. Täällä on koko päivän ollut aika rankkoja kuuroja, mutta onneksi joka tapauksessa ollut suht lämmin. Kerkesin nimittäin juuri tässä vähän aika sitten laittaa paksummat takit ja muut lämpimät varusteet varastoon. x) Ja ostin uuden kevättakin, huomasin että entiset alkoivat olemaan jo niin kulahtaneita. Nyt vielä, kun löytäis jostain jotkin uudet kevätkengät, niin olisin tyytyväinen.
|
|
Kreivi
(Junior Member)
|
Turinat
May 23, 2015 23:08:08 GMT
via mobile
Post by Kreivi on May 23, 2015 23:08:08 GMT
Heei!!! Minäkin palaan tänne syntymäpäivänäni hetken hiljaiselon jälkeen!
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on May 24, 2015 5:11:50 GMT
Yay, tervetuloa takaisin Kreivi! Ja onnea syntymäpäivän kunniaksi! ^^ Aivan mahtavaa kun porukka lipuu tänne takaisin ja foorumi taas elää.
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on May 24, 2015 16:20:26 GMT
Me ollaan muuttolintuja Muutetaan tälleen kauniilla kevätsäällä takaisin foorumille. Mutta samaa mieltä ^^ Isot onnittelut Kreiville! :3 Oli ensmänen vuas pitkään aikaan ku en jaksanu kattoo euroviisuja loppuun. Nukahdin lattialle kesken kaiken xD Mut oliki eile kans sellanen hääräämispäivä et oli iltaa mennes iha naatti. Onneks tulokset pysty kattoo aamullaki
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on May 24, 2015 18:28:26 GMT
Mulla on muuten ihan sama juttu, Fizdu. En oo koskaan ollut mikään hirveän suuri Viisu-fani, mutta yleensä oon ollut edes joten kuten ns. "kartalla" siitä, minkälaisia biisejä siellä on. Tänä vuonna en oo kuitenkaan jaksanut katsoa sitä kertaakaan. Suomen osallistumisen katsoin kyllä. Mitä mieltä te olitte muuten siitä? Olisiko Suomen pitänyt päästä finaaliin? Periaatteessa se bändi oli aivan mielettömän suloinen ja rohkea näyttäessään mihin kykenivät, mutta toisaalta en olisi siltikään nähnyt heitä finaaliaineksenä. Itse en liiemmin pitänyt siitä kappaleesta, vaikka siinä olikin tärkeä sanoma. Toisaalta, jätkille kuitenkin todella iso peukku siitä, että he uskalsivat kuitenkin yrittää. Uskon, että ovat varmastikin jonkinlaiset edelläkävijät sillä saralla, että muutkin valtavirrasta erottuvat uskaltaisivat näyttää kykyjään. Monet tuntuvat kuitenkin hehkuttavan kovasti Viroa. Pitäisi melkeinpä vilkaista, että minkälaisesta kappaleesta ihmiset ylipäätään edes puhuvat.
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on May 26, 2015 12:34:03 GMT
Mä koen voittona jo sen että PKN pääsi noihin alkukarsintoihin. Sen suhteen olisi ollut kiva nähdä finaalissakin, että ne osottaa tekemisellään hyvin sitä miten omat rajoitteet ei välttämättä estä elämästä ja menestymästä, ja ajaa samaa tasa-arvosuutta mitä ollaan aiemminkin viisuissa koitettu korostaa. Ja toisaalta kun viisuissa pelataan melkeen enemmän sillä erilaisuudella kuin oikeesti sillä musiikilla, olisi ehkä sillä perusteella voinut menestyä finaalissa suht ok... Vaikka tää oikeen peruspunkki on tosiaan musiikkityyli joka ei herkästi kaikkiin uppoa Jakaa paljon mielipiteitä. Mut ehdottomasti rohkea bändi hienolla sanomalla, jonka takia hienoa että pääsivät sinne alkukarsintoihin levittämään sanomaansa. Varmasti saivat faneja. Ja ehkä tä on taas yks askel kohti suvaitsevaisempaa ja parempaa maailmaa ^^ Nythän oli myös tämä. Toinen hieno edelläkävijä :3
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on May 27, 2015 9:44:30 GMT
Mun mielestä joku joskus sanoi että PKN olisi menestynyt hurjan hyvin ennen Euroviisujakin. Ne on kuulemma käyneet ihan Kanadassakin asti esiintymässä. Mutta en ihmettele lainkaan. Onhan ne sympaattisia ja juuri sellaisia jalat maassa olevia kavereita, jotka varmasti kyllä vetoaa muutenkin punkista pitäviin ihmisiin - ja miksi ei muihinkin. Faneja ne varmasti kuitenkin nyt sai hurjan paljon. Kävin juuri kurkkimassa niiden Facebook-ryhmää ja siellähän oli 29 tuhatta tykkääjää! Ja mitä ilmeisemmin niiden basisti on pyrkimässä eduskuntaan. Noi on kyllä aika huippu jätkiä! Jaksavat tehdä työtä haluamiensa asioiden eteen. Siitä pitäisi monen ihmisen ottaa mallia. Mä muuten törmäsin myös tuohon Madelinen uutiseen. Pakko nostaa hänellekin kyllä erittäin suurta hattua, sillä tyttöhän on oikeasti kauniskin. Hyvin rohkea ja varmasti esikuvana monille muillekin samasta kärsiville nuorille tytöille. Aina kannattaa tavoitella omia unelmiaan. Oletteko katsoneet muuten tämän? Loistava opetus siitä, että koskaan ei saisi olla liian ennakkoluuloinen.
|
|