Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Dec 20, 2014 18:51:32 GMT
Nyyttärimeiningistä välittyy mun mielestä jotenkin hyvin joulun henki ja yhdessäolo Kenenkään ei tarvi liikoja stressata niin kaikilla asteen mukavampaa. Me mennään varmaan pitkästä aikaa kattoon joulurauhanjulistus ihan paikan päälle Ei oo muutamaan vuoteen oltu paikan päällä, varmaan joskus ala-asteikäsenä viimeks, mut perinteenä kattoo se joka vuas vähintää telkkarista. Ellei muuten niin pakko tsekata näkyykö tuttuja Aa voi Mulla ois niin kaamee hinku päästä touhuumaan koirien kanssa. Oon kattonu viime aikoina ihan liikaa Cesar Millanin ohjelmia ja nyt oon sillee et haluun oppii lukeen koiria samalla tavalla...Muutenkin psykologia kiinnostaa mua aiheena yleisesti mut eritysesti eläinten kohdal. Täytyy tosin vaan tyytyä seuraamaan sivusta muitten koiria kun ketään lähenen tuttu ei omista koiraa enkä tiiä mitä ihmiset nykyään aattelee siitä voin-käyttää-koiraasi-lenkillä-puolestasi-meiningistä... ite en ainakaan kovin helposti luovuttas omaa lemmikkiäni kenenkää tuntemattoman matkaa... Mut kauheesti rapsutuksia sinne karvaturreille <3 En oiskaa osannu arvata et fysioterapia on nykyaikana niin vetävä ala! Sisukkuutta siinä vaan, kyllä se tilaisuus sieltä yleensä aukeaa kun ahkerasti vaan jaksaa yrittää. Koko ajan fysioterapeutteja ainakin tarvitaan et työnsarkaa ainakin kuvittelis riittävän. Ja oma arvostus niitä kohtaan ainakin on aika suuri Varsinki omaan fysioterapeuttiini oon nyt tykästynyt suuresti. Vaikka oon niin kömpelö ja ns huonokuntonen et harvon oikeesti tykkään niistä asioista joita sen kans harjotan niin sen luo on silti mukava mennä kun se osaa ottaa asiat huumorilla ja on muuten mukava ja ymmärtäväinen ihminen. Ikäerokin on jotain n. 40 vuotta mut silti tullaan juttuun. Jotenki ihailen sellasia ihmisiä jotka vaan tolleen tulee toimeen kaikenlaisten ja -ikäisten kanssa Avaan nyt taustaani sen verran et oon viime kesästä asti sairastanut anoreksiaa ja vakavaa masennusta. Anoreksian takia tuo fysioterapia... Kaks kuukautta olin sairaalassa sisällä ja vastaavasti oon nyt kaks kuukautta kans ollu "vapaalla jalalla". Masennus saatiin hoidettua pois ja painokin on jo melkeen normaalirajoissa... Ei siinä muuten mitään, luulin jo et oon päässy kaiken noitten ylitte mut nyt mun tila romahti viime torstaina suhteellisen pahasti. Toisaalta tätä osas odottaa mut toivoin et oisin välttyny tältä... Joka tapauksessa kerron tän nyt siks et todennäkösesti tuun olemaan hetken aikaa epäaktiivinen. Käyn ropettamassa jos voimia riittää mut nyt tarviin hetken aikaa omien ajatuksien selvittämiseen. Haluisin kuitenkin välttää takas osastolle joutumisen jos vaan yhtään pystyn hoitamaan itteni kotona kuntoon. Pelikin tosin jäi sen verra mielekiintosee kohtaan et lupaan miettiä jonku mahdollisimman eeppisen vastauksen korvaukseksi Jollen kerkee käymään enää ennen joulua niin erittäin hyvää joulua kaikille ja nauttikaa <3
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Dec 20, 2014 19:23:48 GMT
Joo, koirien elekieli ja niiden mielenmaailma on kyllä yks munkin ehdoton suosikkiaihe, jaksaisin turista siitä loputtomiin. Cesar Millan on henkilö, jota arvostan itse todella paljonm ja tietyllä tapaa jopa ihailen - vaikka hän toki mielipiteitä kovasti jakaakin. Millanhan oli jopa tässä 2 vuotta sitten Suomessa esiintymässä ja olen kyllä kateellinen niille jotka sinne pääsivät herraa katsomaan. Noh, ehkä joskus minäkin. Mutta tosiaan, fysioterapia tuntuu olevan super suosittu ala nykyisin! Liekö sitten jotain tekemistä sen kanssa, kun ylipäätään salilla käynti ja itsestään huolehtiminen on kovasti tapetilla ja jatkuvasti esillä. Fysioterapeuteilla on kuitenkin mielettömän upea vaikutus asiakkaisiinsa ja nostan kyllä itsekin jokaiselle noin arvokasta työtä tekevällä erittäin suurta hattua! Oma pikkusiskoni oli 2010 vakavassa liikenneonnettomuudessa jonka seurauksena ja pitkän sairaalajakson jälkeen pääsi myös fysioterapiaan. Hänelläkin on hyvin vahva side avustajaansa edelleen. Muutenkin arvostan hyvin paljon kuntouttavaa työtä tekeviä ihmisiä, sillä mä itse oon aina kovasti haaveillut ihmisläheisestä työstä. Mulla on kova tarve auttaa muita ja siksi olisi hienoa päästä tekemään sellaista ihan työkseen. Mutta kovasti vointeja sulle, Fizdu! Itse olen kärsinyt bulimiasta ja anoreksiasta myös 7 vuotta sitten ja tiedän kokemuksesta kuin uuvuttavaa sairautta vastaan taistelu on. Vaikka sairastumisesta onkin omalla kohdallani jo vuosia aikaa, niin edelleen se toisinaan kummittelee mielessä, vaikka nyt viime vuosina olenkin voinut sanoa päässeeni asiasta kunnolla irti. Vastauksen kanssa ei ole kuitenkaan mitään hätää. Mulla ei pelien suhteen ole koskaan kiire sillä jaksan kyllä odottaa. Hauskaa joulua myös siis sulle näin etukäteen mikäli et foorumille ennen sitä tule! Ps. Tuli tässä muuten mieleen... Mitä mieltä te olette, pitäisikö nämä turinat pitää julkisena vieraillekin näkyvillä vai olisiko fiksumpaa säätää topici näkyville vain rekisteröityneille pelaajille? Kertokaahan mielipiteenne!
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Dec 20, 2014 19:53:52 GMT
Säädä kaikki muut paitsi ropetussivut vaa rek. käyttäjille?
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Dec 24, 2014 16:30:59 GMT
Tulinpahan vain huutelemaan, että hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti! Ruoat syöty ja juhlat juhlittu perheen ja sukulaisten kesken, nyt viimein kotona. Joulu on mukavaa, mutta pakko sanoa, että onneksi se silti on vain kerran vuodessa!
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Dec 27, 2014 17:11:44 GMT
Sinne se joulu tosiaan hurahti, toivottavasti mukavasti kaikilla! Whotakin todella odotettiin, mut en viitti vielä höpistä joulujaksosta kun en varmuudella tiedä ketä sen on jo nähnyt. Huomenna vissiin mun tietojen mukaan tulee yleltä niin ootetaan vähintään sinne asti :3 Mäkin olin harmissani kun kuulin jälkijunassa että Cesar vieraili Suomessa, oisin kyllä ehdottomasti käynyt kattomassa mikäli mahdollisuus! Uskon että Cesar on hyvin lähellä onnellisen elämän avaimia. Koko mies on niin rehellinen, hyväntahtoinen ja sinnikäs... Eikä ole edes väliä omistaako koiraa, sen opit toimii ihan oman elämänlaadun parantamiseen muutenkin. Sitä on pakko ihailla! Sen opeista oonkin nyt oikeestaan vetänyt voimaa tätä sairautta vastaan taistellessa ja opetellessa tietä kohti tasapainoista elämää. Tiedostan että nykytilanteessa levitän liikaa negatiivista energiaa ympärilleni enkä halua asian olevan niin... Sitten kun saan itseni kuntoon niin haluan aktiivisesti auttaa muitakin! Auttaminen on aina ollu lähellä munkin sydäntä ja teen sitä mielellään. Mikään ei voita sitä tunnetta kun saa toisen ihmisen hyvälle tuulelle Ja maailma tarvitsee sitä, täällä on liikaa ihmisiä jotka yrittää kamppailla demoniensa kanssa yksinään. Kiitoksia tuesta! <3 Anoreksia/bulimia on kyllä harmittavan yleistä nykyään...ja tulee niin salakavalasti. Mullekin se tuli aivan puun takaa, hain apua tohon masennukseen ja luulin että kaikki mun ongelmat johtuu siitä mut sit diagnosoitiinkin anoreksia... ja masennus ennemminkin sen syytä! Niin se ihminen kykenee vaan huijaamaan itseään ja sulkemaan totuuden ulkopuolelle. Oon onnellinen et sä oot jo tästä taistelusta päässyt ylitte, sekin vaatii mielenlujuutta ja onnea! Eräs tuttava kärsii anoreksiasta nyt jo kymmenettä vuotta kroonisena :/ Sitä ei kyllä toivoisi kenellekään. Mulla ei niinkään väliä topicien näkyvyyden suhteen, mut mikäli joku haluaa jotain ns. luottamuksellista jutella niin voisi olla kätevämpää pitää tämä keskustelu näkymättömänä
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Dec 28, 2014 18:31:13 GMT
Positiivinen ajattelu olisi kyllä sellainen taito, jonka lähes jokainen pitäisi elämänsä aikana oppia. Sen unohtaa liian monesti, varsinkin sellaisissa tilanteissa joissa sitä henkistä voimavaraa tarvitsee. Millanin opit kyllä soveltuvat hyvin ihmisiinkin, pidän hänen henkisestä lähestymisestään ja ihmisläheisestä tavastaan. Arvostan ja paljon. Mutta mutta, tosiaan: Last christmas! Aluksi oli suunnitelmissa katsoa jakso brittien tahtiin, mutta päätinkin kiduttaa itseäni vielä muutaman päivän ja nyt se on katsottu. Ja pakko sanoa, että kyllä ylitti odotukset! Ajatuksia ja tunteita on nyt niin paljon, että en oikein tiedä, mistä pitäisi aloittaa, mutta kokeillaan: Se oli LOISTAVA. Juoni oli Moffatin tyyliin monimutkainen ja mielenkiintoinen, joka piti katsojan loppuun asti jännityksessä. Tohtori on kehittynyt huimasti jos vertaa, mitä hän oli alkukaudella ja pakko sanoa, että pidän tuosta uudesta kehityssuunnasta ja paljon. Hän ei ole enää yhtä synkeämielinen pessimisti, vaan jakso toi myös häneen täysin uutta perspektiiviä. Inhimillisyyttä. Vaikka Clara ei varsinaisesti kuulukaan lempihahmoihini niin rakastin silti sitä, kuinka jouluspesiaali korosti Tohtorin ja Claran välistä vankkaa luottamussuhdetta. Clarakin on aikuistunut ja paljon. Sydäntä suorastaan särki nähdä kuinka tyttö joutui jättämään Dannyn unimaailmaan ja erkanemaan tuosta jo toistamiseen. Jakso ei kuitenkaan ollut varsinaisesti pelottava, mutta ravut olivat mielenkiintoisia "pahiksia". Ehdottomasti yksi parhaimmista, mitä koko Who-sarjan historiaan tulee. Ja joulupukki oli huippu! Ehdottomasti yksi koomisimmista hetkistä oli pukki Petterin selässä kuin mikäkin cowboy! Huh huh, eipä tässä kyllä paljoa muuta lisättävää ole. Odotan ensi kautta nyt vain entistä suuremmalla innolla. Moffatia ja hänen kieroja juonenkäänteitään tulee kyllä ikävä.
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Dec 30, 2014 16:52:00 GMT
Mun mielestä joulujakson juoni oli taas vähän ennalta-arvattava. Toki uni unen sisällä -kaava on mielenkiintonen ja pakottaa pitämään huomiokykyä koko ajan yllä että osaa erottaa unen todellisuudesta, mut toisaalta se on kans jo ennalta nähty juonikuvio, jonka myötä osas jo viimestään toisen "unestaheräämisen" kohdalla jäsentää suurinpiirteen miten koko loppujakso menee.. Ei välttämättä huono asia, mut vähän mulle tuli fiilis että ois kaivannu jotain sinne loppuun, mikä ois rikkonu tuota ennaltaodotettua kaavaa. Vähän ristiriitaset tunteet myös Claran kumppanuuden jatkamisen kannalta, vaikka tykkäänki Clarasta enkä missään nimessä tuota väkisin pois halua, niin ois ollu luontevampaa jos Clara vaikka oikeasti olisikin jäänyt siksi vanhaksi ihmiseksi lopussa...Claran lähtöä on tän kauden sisällä pohjustettu ja jankattu niin monta kertaa et pian ketään ei enää ees usko et se oikeesti lähtee sitku se aika koittaa Mut toisaalta hienoa nähdä Claraa lisää, hänellä on vielä varmasti paljon annettavaa ja opetettavaa! Mut muuten kyllä ehdottomasti tykkäsin! Päätin katsoa jopa toiseen kertaan sit yleltä. Joulupukki ja tontut oli tosiaan yksi parhaimpia puolia Tykkäsin ideasta miten "vanhemmat mukamas rakkaudesta yllättäen päättää antaa ison kasan lahjoja"... niin, eihän sitä koskaan tiedä! Ehkäpä itekki alan uskoa taas joulupukkiin Ja sivuhuomiona mun on pakko nostaa se my little pony-kohta pöydälle Multa meni hetki siitä toipumiseen ku vaa nauroin. Siitä oli heti ponimaailman uutisissakin erillinen maininta... Ponit on Whon lisäksi toinen muin intohimoisimmista tai "vakavista" fanituksen kohteista. Poneissa on vilahdellut Who-juttuja jo pilvin pimein, mut jännää saada asia myös toisinpäin! Ja alien-fanit oli varmasti haltioissaan noista ravuista... Ensmänen Alien multa on näkemättä mutta muuten oon nauttinu niistä. Facehugger oli munkin eka ajatus noista ravuista, niinku jaksossa mainittiinkin Voi, pian uusvuas! Meillä ei nykyään enää jakseta ampuu raketteja (enkä oo rehellisesti koskaan siitä pitänytkään) mut nättejä ne on katella. Vähän jänskättää miten mun Edmund-rotta pärjää ensmäsen ilotulituksensa yli... Arkoina päivinään se pelästyy jo ihan sitäkin napsahdusta kun avaa lääkepurkin. Voi tietty olla ettei se reagoi mitenkään, on se muutenkin saanut reippaasti lisää itsevarmuutta nyt viimeaikoina, mut eiköhän se niin kauan pärjää kun vaan ei odoteta pahinta ja pysytään rauhallisina. Onko tiellä uuden vuoden lupauksia? Harvemmin oon niitä antanu mut nyt aattelin et pyhittäsin ens vuaden sille et opettelen ottamaan rennommin ja nauttimaan enemmän Se kun tänä vuonna osoittautui niin kompastuskiveksi.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Dec 30, 2014 17:29:15 GMT
Mulle itselleni tuli spesiaalin juonesta etäisesti mieleen Leonardo DiCaprion Inception-leffa mieleen. Loppuratkaisunhan siitä tosiaan arvasi jo heti alku kättelyssä, mutta jakson yksityiskohdat - kuten sympaattinen Joulupukki tonttuineen ja mandariineinen - olivat ihastuttavia. Omalla tavallaan jaksosta välittyi vahvasti joulun henki, mistä itse pidin tavattoman paljon. Tohtorin rekikohtaus oli suorastaan hellyyttävä. Synkeästä vanhasta miehestä (Joka muuten näyttää hämäävän paljon Sauli Niinistöltä.... ) kouriutui innokas pikku poika. Mutta Clara. Hahmon tarina olisi tosiaan ollut täydellinen, mikäli se olisi päättynyt siihen, kun Clarasta tuli vanhus. Itse henkilökohtaisesti ja suoraan sanottuna petyin pahasti, kun Coleman ilmoitti jatkavansa vielä ensi kaudella. Hahmoa on tosiaan kirjoitettu sarjasta ulos jo vaikka millä mitalla ja Claran juupaseipäs-kohtaukset alkavat muistuttamaan jo hieman liikaa Pondeja. Ponditkin tapettiin liian monta kertaa, jotta koko hommasta meni jo vähän maku. Clarakin on ollut jo niin pitkään mukana ja Tohtorikin alkaisi jo pikku hiljaa vaatimaan uutta kumppania. Se toisi touhuun taas lisää mielenkiintoa ja puhtia. Mutta aika näyttää, mitä ensi kausi tuo tullessaan. Erityisen suurella mielenkiinnolla odotan uutta käsikirjoittajaa. Luitteko muuten Iltalehdestä Capaldin haastattelun? Mä itse en ole koskaan liiemmin välittänyt Capaldista, mutta haastattelun perusteella ukko vaikuttaa varsin sympaattiselta tapaukselta. Pakko muuten sanoa, että tämä vuosi on mennyt aivan mielettömän nopeasti ohitse! Vastahan vuosi vaihtui ja nyt se olisi taas loppumassa. Joskus sitä kyllä miettii, että minne se aika oikein katoaa. Mä itse päätin, että en tee mitään suurempia uuden vuoden lupauksia, sillä hyvin suurella todennäköisyydellä niitä ei vain tule taaskaan toteutetuksi. Ehkä se rentoutuminen olisi kuitenkin meikäläiselläkin se asia, johon ensi vuonna voisi pyrkiä. Sekä nauttimaan hetkestä. Liian usein kiireen keskellä se rentoutumisen taito unohtuu. Omat uuden vuoden suunnitelmani ovat muutenkin varsin vähäiset. Suurella todennäköisyydellä tuun olemaan kotona tyttären kanssa. Syödään nakkeja ja ihastellaan muiden raketteja. Mekään ei olla koskaan ostettu omia, kun helposti pystyy tosiaan ihailemaan muidenkin. Eläinten puolesta uusi vuosi kyllä säälittää. Meidän koirat eivät ole koskaan raketeista juurikaan välittäneet, mutta 15 vuotiaalle mummokissallemme paukut on aina kova pala. Mummeli on aina joka vuosi ollut sängyn alla piilossa, kun ensimmäiset raketit pamahtavat ilmoillee. Onneksi loppua kohti kissarouvakin aina rentoutuu, mutta silti se harmittaa kovasti kissankin puolesta.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Dec 31, 2014 19:31:20 GMT
Ja vieläpä näin erikseen, tulenpahan jälleen huutelemaan: Eli hyvät Uuden Vuoden toivotukset ja hauskaa vuoden vaihetta tännekin jokaiselle tasapuolisesti!
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Dec 31, 2014 23:07:26 GMT
Hyvää uutta vuotta 2015! (ja toivottavasti dalekit syö teidän päät) xDDD
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jan 1, 2015 18:19:49 GMT
Täältäkin hyvät (ja dalekittomat) uudetvuodet! Mieluusti nauttisin täst pääkopast viel pari vuat xDD Vaiks nyt alko liikaa kiehtoo dalekien syömistavat...onks ne pelkkiä lihansyöjiä vai syökö ees mitään kiinteetä...tai poistuuko ne aluksistaan syömään tai syö turvassa siel sisällä.. kuinka useen ne syö... osaako ketään valottaa? Ja toinen asia miten ne päät syötäis..skalpeerataanko eka ja laitetaa sit vartaasee, vai särjetääksne niinku maapähkinä ja kaavitaan siit sisällykset..tai ehkä ne menee vaan yhtenä suupalana... Joo hiljenen. Mul ei saa heittää tollasii ajatuksii Oon ollu liian vähän koneella ja seurannu uutisia et toi haastattelu on menny ohitse! Täytyypä mennä etsimään. Kuulemma kyllä Capaldi esiintyy tossa uudessa Paddington-leffassa Täytyy senkin traileri katsoa, muutenkin aihe kiinnosti ennestään mut Capaldin kanssa vielä enemmän.. Joo se aika kuluu ihan hirveän nopeesti! Alkais enemmän ja enemmän kaivata Tardista elämäänsä. Vaikkei oo vielä ees vanhakaan Aina sanotaan et vanhuksena huomaa miten vuodet vierii entist nopeemmi, ehkä henkinen ikä sit alkaa lähenee sitä luokkaa... Hyvin täälläkin nuo rotat onneks selvisi Reagointi jäi hyvin vähäiseksi, mut toisaalta täällä oli myös ihmeen hiljanen uusvuas, ei lähellä ammuttu raketteja ollenkaan. Mut sen sijaan he ovat onnistuneet saamaan flunssan itselleen :/
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jan 1, 2015 19:54:20 GMT
Tardis-Wiki tietää tämänkin! Dalek-artikkelin perusteella ilmeisesti kalmarin muotoisen otuksen on ensiksi poistuttava suojakuorestaan, jotta tämä kykenee syömään kohteensa. Ne ilmeisesti imevät pussimaisella kalvolla kohteeseensa ja kaiketi ovat lihansyöjiä, kun artikkelissa mainittiin dalekin pystyvän imaisemaan jopa ihmisen sisäänsä. Hui. Mutta kuinka Dalekit sitten elävät noin muuten sotien ulkopuolella? Hmm, tätä ei artikkeli sitten kerrokaan. Hihi, Paddington ja Capaldi. Se on kyllä niin pakko nähdä. Eri asia onkin sitten se, pystynkö kuvittelemaan Capaldia enää miksikään muuksi kuin Tohtoriksi. En ole oikeastaan liiemmin hänen rooleihinsa tutustunut ja Doctor Who onkin ainoa sarja, jossa hänet olen tainut nähdä. Innolla odotan myös tulevaa Terminatoria. Pidän muutenkin elokuvasarjasta, mutta erityisellä innolla odotan myös sitä, että uusimmassa leffassa esiintyy myös Matt Smith. Mitäköhän muuten Christopher Eccleston nykyisin touhuaa? Katselin uutena vuotena pitkästä aikaa 9. tohtorin ensimmäisen kauden alkujaksoja enkä muistanutkaan että Eccleston oli noin karismaattinen näyttelijä. Pitäisi melkeinpä katsoa, jos häneltäkin olisi jokin hyvä elokuva tiedossa. Meillä päin Uusi vuosi oli myös yllättävän hiljainen! En edes kuullut kuin yhden raketin ennen kello kuutta, mikä on sinällään kyllä varsinainen ihme. Kovin pauke oli luonnollisestikin puolen yön aikaan, jolloinka kissarouvakin hieman tuli levottomaksi, mutta muuten kissakin oli rauhallisempi kuin yleensä. Sinällään tosin ihan hyväkin, että ihmisetkin ovat oppineet ottamaan muutkin huomioon rakettiensa kanssa. Mekin päädyimme ostamaan muutaman pikku raketin viime tingassa, kun avo vaatimalla vaati.
|
|
Fizdu
(Senior Member)
|
Post by Fizdu on Jan 3, 2015 15:20:11 GMT
Oho, enpä ois arvannut Mielenkiintosta! Luulen kyllä että dalekeilla ei välttämättä oo mitään tärkeempää sisältöä elämällään kuin se sotiminen, ettei ne kai paljon muita aktiviteetteja ees harrasta. Tosin vaikka ne saiskin kaikki muut elämänmuodot eliminoitua pois, luulen et niitten mielenkiinto siirtyis itsensä parantamiseen. Ne on kuitenkin osoittautunu niin perfektionisteiksi. Itekkään en oo tutustunut Capaldiin Doctor Whon tai Torchwoodin lisäksi, niin onkin kiinnostavaa nähdä miten hän hoitaa muunlaiset roolit! Olemukseltaan hän menee helposti juuri tollasiin vähän vakavampiin ja virallisiin hahmoihin, mut en kyl kans osais heti yhdistää lastenleffan tunnelmaan. Jännää nähdä! Mulla ilmenee kyllä tässä kohtaa suuri aukko sivistyksessä kun en oo ensmäistäkään Terminaattoria nähnyt. Kerran oli tarkotuksena kattoo tuttavan kanssa Terminator 2, mut ei ehditty alkua pidemmälle katsoa kun sekin suunnitelma keskeytyi siihen... täytyy joskus korjata tilanne ja etsiä ne jostain. Viimeks ku Ecclestonista kuulin niin tuo esiintyi ainakin Thorissa Ja mitä wikipediasta vilkuilin niin miehelle riittää rooleja onneksi ihan tällekin vuodelle, tulossa ainakin joku rikostrilleri missä pääsee ihan päärooliinkin. Mä päätin tänään virallisesti et lähen tonne DWF:n miittinkäinen mettinkäiseen Ilmotelkaa jos ootte tulossa niin voidaan sielläkin jutustella.
|
|
Heta
(Administrator)
|
Post by Heta on Jan 3, 2015 20:03:45 GMT
Siis joo, Capaldi on juuri sellainen vakava naama jota ei kyllä mihinkään lastenelokuvaan osaisi kuvitella. Toisaalta, eikös Paddingtonissakin ollut se yrmeä naapuri? Voisin aika hyvin kuvitella Capaldin joksikin sellaiseksi. Mutta niin tai näin, oli rooli mikä hyvänsä, niin olipahan pakko käyttää taas googlen kuvahakua hyväkseen ja hieman hymähdellä Capaldin Paddington-elokuvan kuville. Tosta tulee jotain niin huippua. Katsokaa nyt: Rikostrilleri ja Eccleston. Yhdistelmähän kuulostaa jopa hyvältä. Pitääkin tonkia leffasta paremmin tietoa, sillä se herättää mielenkiinnon. Thor on aina ollut vähän sellainen leffa, josta en ole liiemmin jaksanut intoutua. Se on ollut pitkään jo katsomislistalla, mutta jotenkin... nääh. Toisaalta näyttelijälistan mukaan siinä näyttäisi olevan myös Natalie Portman, jonka vuoksi leffan voisi melkeinpä jopa katsoa joku päivä. Voi että, te ette muuten uskokaan kuinka pitkään mä oon puntaroinut sen tulevan miitin kanssa. Kiinnostaisi osallistua ja niin perhanasti, mutta sitten taas en tiedä, onko juuri tuo viikonloppu vielä vapaana. Periaatteessa olisi kyllä aivan mieletöntä nähdä teidät pelaajatkin ja päästä juttelemaan ihan kasvotusten. Jos Javertkin on tulossa, ja mullakin on viikonloppu vapaata, niin tästähän saisi jopa oivan epävirallisen ja ensimmäisen Time and Space:in miitinkin aikaiseksi! Onko sitä kaupunkiakaan muuten vieläkään päätetty? Tampere taisi olla ainakin jokin aika sitten vahvoilla?
|
|
Javert
(Senior Member)
|
Post by Javert on Jan 3, 2015 21:07:41 GMT
Tampere päätettiin ja 17. päivä tätä kuuta tulee olemaan miitti. Ja se taivutetaan Javertkin (jos siis meinasit mua). Mietittii Fizdun kaa, että voitaisiin mainostaa Timea ans Spacea siellä, pyydän luvan tuolta järjestäjältä ku hän on miun ystäväni :3 Mutta pieniä epäröintejä ilmestyi matkalle mutkaan, sillä äiti ilmoitti että mulla olisi tuona päivänä "yllätys" ja hänen täytyy miettiä pääsenkö miittiin, muuten ilmeisesti kävisi. Harmittaisi kyllä ihan sairaana jos en "epäviralliseen TaS miittiin" pääsisi ;(
|
|